El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació bonificada «Microsoft Excel nivell avançat, treu-li el màxim rendiment a les teves dades», de divuit hores de durada, i que tindrà lloc a través de l’aula virtual ZOOM.

Dades del curs:

• Durada: 18 hores

• Periodicitat: dimarts i dijous

• Inici: Dimarts 10 de gener de 2023

• Finalització: Dijous 26 de gener de 2023

• Horari: 13:30h a 16:30h

• Modalitat: Aula Virtual

• Les classes seran reduïdes, màxim 15 assistents

• Prova de nivell

Informació general:

El full de càlcul amb Excel és un software recurrent i necessari per a la majoria d’empreses del sector, no obstant, no s’aprofiten tots els recursos i funcions que l’eina ofereix.

Amb aquest curs podreu ampliar els vostres coneixements d’excel. Un curs pràctic on treballareu amb tasques combinades i complexes, d’una manera àgil, la gestió de la vostra informació.

Podreu adquirir els coneixements i habilitats necessàries per a poder crear, modificar i treballar amb opcions avançades i combinades entre si i desembolicar-se amb eines complexes d’EXCEL.

Programa:

1. Funcions Estadístiques – Pràctica comanada llibre
  2. Vincles Externs – Fórmules amb vincles extern d’altres fulles
  3. Format de dades – Format condicional avançat
  4. Gràfics avançats:
    1. Gràfics de Àrees
    2. Gràfics de dos eixos
    3. Mini gràfics
  1. Funcions de cerca:
    1. Funcions BUSCARV, BUSCARH
    2. Funció BUSCARX (si la versió ho permet)
    3. Funcions COINCIDIR-INDICE
    4. Pràctiques de les funcions
  1. Funcions lògiques
    1. Funcions SI, Y, O
    2. Funció CANVIAR (si la versió ho permet)
    3. Funció SI Anidat, funció SI CONJUNT
    6. Crear el quadred de comandaments o Dashboard

PROGRAMA EN PDF

Prova de nivell:

Per saber el coneixement del programa en que es troba cada alumne i evitar així assistir a un curs no adequat a les teves necessitats es farà una prova de nivell prèvia , de fàcil realització. En el cas que es detecti un nivell inferior contactarem amb l’interessat.

Metodologia:

El curs està dissenyat perquè sigui molt pràctic i àgil. Per a això, prèviament, tots els alumnes rebran un conjunt d’exercicis que es realitzaran al llarg de la sessió, alguns d’ells dirigits amb el formador i altres de manera individual. Tots els exercicis es corregeixen i comenten en classe.

Es realitzarà l’exposició de la matèria mitjançant una presentació, pàgines web, programes o qualsevol recurs en el seu ordinador. Els alumnes veuran en tot moment el monitor de l’expert i podran plantejar dubtes i preguntes.

És requisit saber treballar en l’entorn Windows i/o MacOs

Preus:

Import associat: 270€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Import no associat: 339€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Instruccions de connexió:

Utilitzarem la plataforma ZOOM Cloud Meetings, que és una aplicació gratuïta de videotrucada que es descarrega pel mòbil (Apple Store / Google Play) i també per lordinador o tauleta. Aquesta aplicació lhaureu de descarregar per tenir accés al servei.

Abans de linici del curs us farem arribar al correu electrònic que ens hagueu facilitat, un enllaç directe per connectar a la formació online, també una ID i una contrasenya per si connecteu directament a Zoom. Comproveu els requisits del sistema (àudio i vídeo) per evitar problemes de connexió. Connecteu-vos 5 minuts abans de linici, per comprovar que tot funciona correctament.

Funcionament de les classes:

• Metodologia és presencial mitjançant l’aula virtual
  • Les sessions no es graven
  • S’iniciarà la sessió amb puntualitat
  • Posteriorment rebreu la presentació del curs

Inscriu-te!

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al «Microsoft Excel nivell avançat, treu-li el màxim rendiment a les teves dades»: FORMULARI (PLACES EXHAURIDES!)

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb FUNDAE, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat