El Gremi d’Editors de Catalunya organitza, amb la col·laboració de l’editora Silvia Querini, la segona edició del curs de formació bonificada, “Editing, endinsa’t en el nucli del text, de vint-i-cinc hores de durada, i que tindrà lloc a les seves instal·lacions. El curs es farà els dimecres a la tarda, de 18.30 a 21.00 hores.

Dades del curs:

• Durada: 25 hores
  • Periodicitat: Deu sessions de 2 hores i 30 minuts
  • Dates: De dimecres 19 de febrer al dimecres 1 d’abril; del dimecres 15 d’abril al dimecres 29 d’abril de 2020
  • Horari: de 18.30h a 21.00h

Objectius:

Posar en valor el treball d’Editing entès com ajustaments importants d’un material abans d’entrar a la redacció. Parlem de la feina que implica endinsar-se dins del nucli d’un text.

Recomanat:

Per a editors que vulguin entrenar i refinar les qualitats de treballar un text. Per a editors novells que vulguin ampliar els seus coneixements per portar i millorar un catàleg editorial. Per freelance que treballin per a empreses d’autoedició.

Programa:

1. Ens endinsarem en la vida d’un manuscrit, des de l’arribada a l’editorial fins al moment de posar-ho a la venda.
  2. Veurem les diferents funcions de l’editor abans de procedir al treball d’Editing
  3. Processarem el modus operandi de l’editor a l’hora de posar en pràctica l’Editing
  4. Treballarem la relació autor-editor abans, durant i després de l’Editing
  5. Presentarem les 10 regles del bon Editing i resoldrem tots els dubtes