El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació bonificada, “Crea dissenys increïbles per a les teves xarxes socials amb CANVA”, de sis hores de durada, i que tindrà a través de l’aula virtual ZOOM.

Dades del curs:

• Durada: 6 hores

• Periodicitat: Tres sessions de 2 hores

• Dates: Dimecres 20, divendres 22 i dimecres 27 de setembre de 2023

• Horari: de 9.30h a 11.30h

• Modalitat: Aula virtual ZOOM

Objectius:

Ara que bona part de la nostra comunicació i estratègia de màrqueting passa per xarxes socials com Instagram, Facebook o Twitter resulta imprescindible crear continguts impactant per cridar l’atenció dels nostres seguidors.

Canva és una eina online gratuïta que ens ajudarà a crear dissenys increïbles gràcies a la gran quantitat de recursos de disseny gràfic i plantilles que ens ofereix.

L’objectiu d’aquest curs és aprendre a dissenyar tota mena de continguts visuals per a xarxes socials (posts i stories per a Instagram, publicacions de Facebook, portades de perfil…), tant estàtics com animats.

NOTA: Aquest curs està adreçat tant a usuaris del sistema operatiu Android com iOS (Apple).

Programa:

• Introducció i primeres passes amb Canva
  • Ús de plantilles i elements gràfics predissenyats
  • Com fer els nostres propis dissenys des de zero
  • Ús creatiu de la tipografia, dels colors i les formes
  • Afegir i treballar amb recursos propis a la plataforma
  • Sistemes de treball a Canva i consells per anar més ràpids
  • Consells i recursos per crear un estil de posts propi.

PROGRAMA EN PDF

Preus:

• Import associat: 96€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

• Import no associat: 129€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Docent:

jordi-flamarichJordi Flamarich, periodista i consultor en comunicació digital, especialitzat en noves formes de narrativa i continguts per a dispositius mòbils. Ha desenvolupat tota la seva carrera professional en l’àmbit d’internet i les noves tecnologies, ja sigui escrivint sobre la xarxa en mitjans de comunicació escrits o bé com a responsable de mitjans digitals. Com a docent, ha format en periodisme mòbil a redaccions i periodistes d’Espanya i Amèrica Llatina, i imparteix regularment cursos de capacitació i ús de tecnologies mòbils en entorns professionals. També col·labora amb la Universitat Oberta de Catalunya com a responsable de l’assignatura Disseny de productes interactius multidispositiu.

Instruccions de connexió:

Utilitzarem la plataforma ZOOM Cloud Meetings, que és una aplicació gratuïta de videotrucada que es descarrega pel mòbil (Apple Store / Google Play) i també per l’ordinador o tauleta. Aquesta aplicació l’haureu de descarregar per tenir accés al servei.

Abans de l’inici del curs us farem arribar al correu electrònic que ens hagueu facilitat, un enllaç directe per connectar a la formació online, també una ID i una contrasenya per si connecteu directament a Zoom. Comproveu els requisits del sistema (àudio i vídeo) per evitar problemes de connexió. Connecteu-vos 5 minuts abans de l’inici, per comprovar que tot funciona correctament.

Funcionament de les classes:

• S’iniciarà la sessió amb puntualitat
  • Posteriorment rebreu la presentació del curs

Inscriu-te!

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al “Crea dissenys increïbles per a les teves xarxes socials amb CANVA: FORMULARI

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb FUNDAE, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat