PLACES EXHAURIDES!

El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació bonificada, “Gestió i valoració del negoci editorial. És la meva editorial rendible?”, de sis hores de durada, i que tindrà lloc al carrer València, 279, 1r 1a (08009) Barcelona.

Dades del curs:

• Durada: 6 hores

• Periodicitat: 3 sessions de 2 hores

• Modalitat: Presencial

• Dates: Dijous 24 de novembre, dimarts 29 de novembre i dijous 1 de desembre del 2022

• Horari: de 16.00h a 18.00h

Descripció:

Descobrir com la comptabilitat potser una eina molt útil per prendre decisions si sabem estructurar-la segons les nostres necessitats.

Identificar els nostres indicadors claus per actuar en un entorn d’incertesa i volatilitat constant.

Tenir eines àgils i fàcils de crear per saber en tot moment en quina situació econòmica i financera està la meva editorial.

Crear pressupostos, que ens serveixin en tot moment i poder adaptar-los a la realitat canviant.

Analitzar, i sobre tot, debatre sobre les dificultats que es troben les editorials per saber com gestionar econòmicament i financerament la seva editorial.

Programa:

1. Anàlisis i visió de la nostra editorial i com ens pot ajudar la comptabilitat en aquest procés.
    1. Saber si la nostre editorial és rendible amb l’ajuda de les eines que tenim.
    2. Visió global de l’estat de la nostra empresa.
    3. Diferenciar amb claredat la part de producció (costos variables) i els costos
    4. d’estructura (costos fixes) i identificar quin marge necessita la nostra editorial.
    5. Identificar quins elements són importants per avaluar el nostre rendiment (KPI).
    6. Analitzar un exemple concret amb exercicis i debat a l’aula.
  1. On volem portar la nostra editorial? Necessitem més recursos?
    1. Com realitzar pressupostos i saber adaptar-los segons les expectatives del mercat i els nostres objectius.
    2. Diferenciar entre el resultat i/o marge de la nostra empresa i les necessitats de tresoreria.
    3. Analitzar un exemple concret amb exercicis i debat a l’aula.
  1. Analitzar el valor econòmic d’un llibre en tota la seva trajectòria.
    1. Mètodes per avaluar econòmicament si un llibre ens pot donar marge.
    2. Hem de marcar el PVP segons costos o segons el preu que marca el mercat?
    3. Quins canals de venda són els més adients per les meves publicacions?
    4. Cóm valorar les devolucions i deterioraments d’estoc.
    5. Analitzar un exemple concret amb exercicis i debat a l’aula.

PROGRAMA EN PDF

Preus:

Import associat: 84€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Import no associat: 99€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Docent:

Yolanda Aguayo Navarro, llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials a la Universitat de Barcelona, Postgraduada en Direcció Financera a la Universitat Pompeu Fabra i Executive MBA a EAE Business School. Gestora i directora financera, durant més de 20 anys, a l’editorial Lynx Edicions i CEO de l’empresa Alada Gestió Empresarial, S.L.

Inscriu-te!

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al «Gestió i valoració del negoci editorial. És la meva editorial rendible?»: FORMULARI (PLACES EXHAURIDES)

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb FUNDAE, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat