El Gremi d’Editors us convida a la sessió “Creem una marca editorial que connecti: marca corporativa per a editorials”, a càrrec de la Silvia Vallespin, filòloga, editora i especialista en màrqueting i neuromàrqueting editorial.

Dades del curs:                                                                                                                                                                        

Durada: 2 hores

Periodicitat: 1 sessions

Dates: dimarts 6 de maig de 2025

Horari: de 09.00h a 11.00h

Modalitat: Presencial (recomanat) i/o Aula virtual zoom

Objectius del curs:

Proporcionar coneixements sobre branding aplicats al sector del llibre per establir una connexió emocional amb els lectors i millorar el reconeixement de la marca i generar una solidesa en el seu projecte editorial. 

Programa:

  1. L’editorial com a marca
  2. La neurociència rere les marques que connecten
  3. Valors i missió
  4. La personalitat de marca i els arquetips
  5. Identitat visual
  6. Identitat verbal
  7. Què és i com dissenyar un brand kit
  8. Pràctica: crearem el brand kit de la nostra editorial

 

Docents:

Sílvia Vallespín: filòloga, editora i especialista en màrqueting i neuromàrqueting editorial. Tot i començar la seva trajectòria professional com a correctora i editora, aviat va desenvolupar un interès pel màrqueting editorial, camp en el qual es va especialitzar. Amb més de set anys d’experiència com a directora i assessora de màrqueting, comunicació i promoció editorial, actualment lidera el departament de Neuropublishing a l’agència de neuromàrqueting The Smart Bubble, la primera que ha desenvolupat un model que uneix llibres i neurociència.

INSCRIU-TE