El Gremi d’Editors us convida a la sessió “Creem una marca editorial que connecti: marca corporativa per a editorials”, a càrrec de la Silvia Vallespin, filòloga, editora i especialista en màrqueting i neuromàrqueting editorial.
Dades del curs:
Durada: 2 hores
Periodicitat: 1 sessions
Dates: dimarts 6 de maig de 2025
Horari: de 09.00h a 11.00h
Modalitat: Presencial (recomanat) i/o Aula virtual zoom
Objectius del curs:
Proporcionar coneixements sobre branding aplicats al sector del llibre per establir una connexió emocional amb els lectors i millorar el reconeixement de la marca i generar una solidesa en el seu projecte editorial.
Programa:
- L’editorial com a marca
- La neurociència rere les marques que connecten
- Valors i missió
- La personalitat de marca i els arquetips
- Identitat visual
- Identitat verbal
- Què és i com dissenyar un brand kit
- Pràctica: crearem el brand kit de la nostra editorial
Docents:
Sílvia Vallespín: filòloga, editora i especialista en màrqueting i neuromàrqueting editorial. Tot i començar la seva trajectòria professional com a correctora i editora, aviat va desenvolupar un interès pel màrqueting editorial, camp en el qual es va especialitzar. Amb més de set anys d’experiència com a directora i assessora de màrqueting, comunicació i promoció editorial, actualment lidera el departament de Neuropublishing a l’agència de neuromàrqueting The Smart Bubble, la primera que ha desenvolupat un model que uneix llibres i neurociència.