El Gremi d’Editors us convida a la sessió “Coneixem millor el nostre lector i comprador”, a càrrec de la Silvia Vallespin, filòloga, editora i especialista en màrqueting i neuromàrqueting editorial.
Dades del curs:
Durada: 2 hores
Periodicitat: 1 sessió
Dates: dimarts 20 de maig de 2025
Horari: de 09.00h a 11.00h
Modalitat: Presencial (recomanat) i/o Aula virtual zoom
Objectius del curs:
Proporcionar eines i metodologies per analitzar i comprendre els hàbits, preferències i necessitats dels lectors i compradors, potenciant la personalització i l’efectivitat de les propostes editorials.
Programa:
- Per què és necessari conèixer al nostre lector i comprador
- Tipus de lectors/compradors
- Hàbits de compra i de consum de llibres
- Formats i suports
- Biaixos cognitius en lectors que treballen al nostre favor
- Eines per recollir informació del nostre lector i comprador
- Pràctica: generarem dos recursos per recollir informació dels nostres lectors
Docents:
Sílvia Vallespín: filòloga, editora i especialista en màrqueting i neuromàrqueting editorial. Tot i començar la seva trajectòria professional com a correctora i editora, aviat va desenvolupar un interès pel màrqueting editorial, camp en el qual es va especialitzar. Amb més de set anys d’experiència com a directora i assessora de màrqueting, comunicació i promoció editorial, actualment lidera el departament de Neuropublishing a l’agència de neuromàrqueting The Smart Bubble, la primera que ha desenvolupat un model que uneix llibres i neurociència.