Publisher-Distribution-PlatformFANDE (Federación de Asociaciones Nacionales de Distribuidores de Ediciones) ha desenvolupat juntament amb IPDA (Asociación Internacional de Distribuidores de Publicaciones) i amb la col·laboració del Ministerio de Cultura, un projecte que consisteix en una plataforma a Internet (Publishing Distribution Platform – PDP) a la qual es pot accedir clicant aquí.

El registre és GRATUÏT!

Es tracta d’una eina de recerca de contactes comercials, proporcionant informació i connexió entre els editors/proveïdors de contingut internacional que busquen serveis de distribució i les empreses de distribució de productes editorials (llibres, diaris, revistes, llibres electrònics, audiollibres…) que ofereixin els seus serveis de distribució en diferents països.

El principal objectiu del projecte és connectar a tota la comunitat editorial i distribuïdora internacional per fer créixer les oportunitats de negoci.

La plataforma permet, en dues àrees diferenciades (editors i distribuïdors), introduir en la mateixa informació bàsica de l’empresa amb la finalitat de crear un perfil útil per a la recerca de contactes internacionals sobre projectes comercials. També inclou una eina de cerca per a la selecció d’editors i distribuïdors, considerant diferents camps per a realitzar la recerca d’empreses (productes, perfil de l’empresa, àrea geogràfica de distribució…)

La presentació de la plataforma es va fer en dins del 4th International Publishing Distribution Forum en el marc de la Fira del Llibre de Frankfurt el proppassat 19 d’octubre, organitzat conjuntament per UDNE-IPDA i la pròpia fira.

Es va presentar l’eina desenvolupada per IPDA que permet connectar a tota la comunitat editorial internacional amb la finalitat de fer créixer les oportunitats de negoci. A la presentació hi van assistir 79 editorials de 13 països i 47 distribuïdores de 12 països diferents.