El Gremi d’Editors de Catalunya organitza amb la col·laboració de Mònica Urrútia, experta en comunicació en xarxes socials i continguts multimèdia, la formació bonificada, Com connectar amb el públic més jove, de tres hores de durada, i que tindrà lloc a les seves instal·lacions. 

Dades del curs:

Durada: 3  hores

Periodicitat: una sessió

Dies: Dijous 19 de juny

Horari: de 9.00h a 12.00h

Format: presencial (recomanat)

  

Descripció i objectius:

Aprendre i entendre com es comuniquen els joves és una porta que se’ns obre pel futur. De sempre les generacions que venen obren camí i marquen tendència i ara més que mai en tot l’entorn digital descobrir els nous llenguatges, el to i humor ens ajuda a més de poder connectar amb ells a anar un pas per endavant.

Temari: 

  1. Introducció: Hàbits digitals i plataformes del públic jove
  2. Analitzem en profunditat els continguts que consumeixen: memes, challenges i

llenguatge visual

  1. Quins son els seus perfils més seguits a les xarxes
  2. L’humor: referències actuals que ens poden apropar
  3. Pràctica: Fem un vídeo
  4. Plataformes complementàries i reflexió

  

Ponent:

Mònica Urrútia Azcón, experta en comunicació en xarxes socials i continguts multimèdia. Dinamitzadora de comunitats i creació d’estratègies digitals. Formació en xarxes socials des de 2010. Dona classes magistrals en universitats. Imparteix formacions online i presencials orientades a descobrir el potencial de les xarxes socials com a eina de transformació, innovació i cooperació.

Preus:

  • Import associat: 39€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
  • Import no associat: 59€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Inscriu-te