El Gremi d’Editors de Catalunya organitza amb la col·laboració de Mònica Urrútia, experta en comunicació en xarxes socials i continguts multimèdia, la formació bonificada, Com connectar amb el públic més jove, de tres hores de durada, i que tindrà lloc a les seves instal·lacions.
Dades del curs:
Durada: 3 hores
Periodicitat: una sessió
Dies: Dijous 19 de juny
Horari: de 9.00h a 12.00h
Format: presencial (recomanat)
Descripció i objectius:
Aprendre i entendre com es comuniquen els joves és una porta que se’ns obre pel futur. De sempre les generacions que venen obren camí i marquen tendència i ara més que mai en tot l’entorn digital descobrir els nous llenguatges, el to i humor ens ajuda a més de poder connectar amb ells a anar un pas per endavant.
Temari:
- Introducció: Hàbits digitals i plataformes del públic jove
- Analitzem en profunditat els continguts que consumeixen: memes, challenges i
llenguatge visual
- Quins son els seus perfils més seguits a les xarxes
- L’humor: referències actuals que ens poden apropar
- Pràctica: Fem un vídeo
- Plataformes complementàries i reflexió
Ponent:
Mònica Urrútia Azcón, experta en comunicació en xarxes socials i continguts multimèdia. Dinamitzadora de comunitats i creació d’estratègies digitals. Formació en xarxes socials des de 2010. Dona classes magistrals en universitats. Imparteix formacions online i presencials orientades a descobrir el potencial de les xarxes socials com a eina de transformació, innovació i cooperació.
Preus:
- Import associat: 39€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
- Import no associat: 59€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)