S’han publicat les bases i la convocatòria específiques de l’ICEC que han de regir la concessió de subvencions per a la participació a la Fira Internacional del Llibre de Buenos Aires 2019. L’objecte d’aquestes bases és subvencionar la participació de les empreses del sector del llibre a la fira, contribuint a la presència i a la comercialització al mercat iberoamericà de la creació i la producció cultural de Catalunya en l’àmbit del llibre. Un dels requisits imprescindibles per accedir a aquests ajuts és assistir presencialment a la fira durant els tres dies de jornades professionals del llibre (del 23 al 26 d’abril), participant com a empresa co-expositora a l’estand institucional català.

• Trobareu el text complet de les bases aquí
  • Convocatòria aquí
  • Tota la informació aquí

Termini per sol·licitar l’ajut: 14 de febrer de 2019

Estimat/a Expositor/a:

Ens posem en contacte amb vostè per a informar-li que hem publicat en el microsite exclusiu per als expositors https://www.el-libro.org.ar/infoexpo noves comunicacions d’interès per a la seva participació en la propera fira.

1.- Reglament Tècnic. Consulteu-lo AQUÍ

2.- Plànol Tècnic i Numeració Definitiva.
Descarregui el del Pavelló Ocre AQUÍ
Descarregui el dels Pavellons Verd, Blau i Groc AQUÍ

3.- Suggeriments de Compradors per a les Jornades Professionals. Accedeixi a la nota des d’AQUÍ.

Aprofitem aquesta comunicació per a enviar-li una cordial salutació.

Fundación El Libro