Bookwire i John Marshall Media (JMM), productor d’audiolibros amb més de tres dècades al sector, han anunciat una nova associació. La col·laboració marca un punt important en l’evolució de la distribució d’audiolibros als Estats Units, al combinar la tecnologia de Bookwire amb l’experiència de JMM per revolucionar el panorama de la producció i distribució d’audiolibros als Estats Units, segons informen amb empreses en un. conjunt comunicat.

Durant més de 30 anys, John Marshall Media s’ha mantingut a la vanguardia de la indústria de l’audiolibro, creant més de 20.000 dels audiolibros més venuts del món, inclosos diversos guanyadors de Grammy com Harry Potter. Reconeix el seu compromís amb l’excel·lència, JMM es dedica a garantir que els audiolibros produïts sota la seva marca cumplan els més alts estàndards exigits pels seus clients del Big Five editorial i pels editors i autors independents.

«Nuestra associació amb Bookwire representa una excel·lent oportunitat per millorar encara més les nostres capacitats de distribució, proporcionant als editors i autors independents accedint a un conjunt complet de serveis adaptats per optimitzar la producció i l’abast dels seus audiolibros», va dir Kevin Stillwell, Jefe. d’Edición Independiente y Distribución de John Marshall Media.

Article publicat a PublishNews, clica aquí per accedir-hi