Bookrepublic, un dels proveïdors líder de serveis editorials digitals a Itàlia, ha anunciat una aliança clau amb Bookwire. La unió marca l’entrada al mercat italià de Bookwire gràcies a l’adquisició del negoci de distribució de Bookrepublic.

Aquesta aposta estratègica suposa l’entrada al mercat italià de l’empresa internacional Bookwire, que aporta la seva vasta experiència als mercats de llibres electrònics, audiollibres i impressió sota demanda. A partir d’aquesta unió, els editors italians tindran accés a una xarxa global de distribució, dades del mercat enriquides, serveis de màrqueting addicionals i un impuls significatiu en la distribució d’audiollibres, tot això orientat a fomentar més competitivitat i noves oportunitats de creixement .

Amb seu a Frankfurt, Bookwire és una de les empreses, líders del sector a nivell mundial de distribució i serveis editorials digitals, amb presència a Alemanya, Regne Unit, Espanya, França, Brasil, Mèxic i Estats Units.

L’origen i la rellevància de l’operació es basen, d’una banda, en la combinació de l’extens coneixement del mercat italià i la reputació excel·lent de Bookrepublic, i de l’altra, en la presència internacional de Bookwire, la seva plataforma de distribució Bookwire OS, així com en els seus recursos addicionals i la seva considerable experiència en el sector de l’àudio: un binomi que, des de l’inici, pretén garantir noves i millors solucions per al negoci digital de les editorials italianes, ampliant els límits de la innovació i l’excel·lència servei al sector editorial.

Marco Ferrario, director general de Bookrepublic, explica mitjançant un comunicat: «Aquesta col·laboració brinda noves oportunitats als nostres clients. Gràcies a l’abast mundial i els recursos de Bookwire, ens trobem en una posició excel·lent per oferir un servei encara més sòlid i competitiu, garantint el millor resultat per als nostres socis del sector editorial».

Article publicat a PublishNews, clica aquí per accedir-hi