El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació bonificada, Bases per desenvolupar un projecte e-commerce, de quatre hores de durada, i que tindrà a través de l’aula virtual ZOOM.

Dades del curs:  

  • Durada: 3 hores
  • Periodicitat: 2 sessions de 1 hora i 30 minuts
  • Dates: Del dilluns 30 de novembre al dilluns 1 de desembre
  • Horari: de 18.00h a 19.30h

Objectius:

Ajudar l’alumne a crear un projecte de comerç electrònic enfocat a la venda, que sigui rendible i que estigui integrada en el teu negoci tradicional.

Programa:

Primera sessió:

  1. Introducció a l’entorn tecnològic
  2. Encaix estratègic: context i sector
  3. Donar-se a conèixer i captar visites

Segona sessió:

  1. Vendre i cobrar
  2. Entregar i gestionar devolucions (logística i logística inversa)
  3. Solucions per la plataforma
  4. Què necessito per gestionar el projecte

Docent:  

Eva Güell, consultora de projectes digitals especialitzada en el sector editorial. Ha estat Respon­sable Digital a la Divisió Editorial del Grup Planeta, i Directora de Màrqueting i Negoci Digital a l’Editorial Anagrama. Especialitzada en el desenvolupament de negoci de continguts digitals per al mercat global en castellà, i orientada a la transformació digital en l’edició.

Actualment es dedica a la consultoria digital per a empreses i institucions, i és professora del Màster en Edició de la UPF Barcelona School of Management.

Preus:

  • Import associat: 45 euros (bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
  • Import no associat: 58 euros (bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Instruccions de connexió:

Utilitzarem la plataforma ZOOM Cloud Meetings, que és una aplicació gratuïta de videotrucada que es descarrega pel mòbil (Apple Store / Google Play) i també per l’ordinador o tauleta. Aquesta aplicació l’haureu de descarregar per tenir accés al servei.

Abans de l’inici del curs us farem arribar al correu electrònic que ens hagueu facilitat, un enllaç directe per connectar a la formació online, també una ID i una contrasenya per si connecteu directament a Zoom. Comproveu els requisits del sistema (àudio i vídeo) per evitar problemes de connexió. Connecteu-vos quan rebeu les instruccions, 15 minuts abans de l’inici, per comprovar que tot funciona correctament.

Funcionament de les classes:

  • S’iniciarà la sessió amb puntualitat
  • Posteriorment rebreu la presentació del curs

Inscriu-te!

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al “Bases per desenvolupar un projecte e-commerce”: FORMULARI

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb la Fundació Tripartita, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat