Alfons CornellaUn sopar al voltant de quatre paraules que canvien el món, a càrrec d’Alfons Cornella, fundador i president d’Infonomia (www.alfonscornella.com), que “s’il·lustraran” amb 4 plats innovadors, per a paladars “inquiets”, preparats pels joves restauradors de Privat Events.
  • Dia: Dijous 5 de juliol, a les 20.30h
  • Lloc: A la terrassa de la UPF Barcelona School of Management
  • Preu: 40 euros

Com serà el sopar – col·loqui?

4 paraules i 4 plats innovadors a càrrec d’Alfons Cornella:
  • Complexitat. Anem cap a un món complex, on tot està relacionat amb tot, on es produeixen fenòmens incontrolables en cascada i on la relació causa-efecte s’evapora.
  • Generacions. Hi conviuen grups de persones d’edats diferents que tenen sistemes de valors, aspiracions, formes de relació i que valoren de forma molt diferent les propostes que reben. Un món on l’oferta de productes i serveis ha de ser articuladade formes múltiples per a les diferents generacions.
  • Àsia. El món serà el que decideixin els mil·lènnials i els Z. Àsia no serà un nou tipus d’Occident, és una civilització mil·lenària que veu de forma diferent coses com la llibertat i l’esperit crític.Preparar-se per ser present a Àsia serà imprescindible per a molts.
  • Experiment. En un món tan complex com el que ve serà difícil planificar i encertar-hi. Com a conseqüència… serà fonamental aprendre a experimentar, a iterar, a provar directament al mercat els conceptes de producte abans de fer-ne el llançament. La ciència ha avançat sempre des de l’experiment. En negocis l’experiment sempre ha fet por. És hora de revertir aquesta situació.

Alfons Cornella, un gran innovador

Alfons Cornella. Llicenciat en Física per la Universitat de Barcelona, Master of Science in Information Resources Management per la Syracuse University de Nova York i Diplomat en Alta Direcció d’Empreses per ESADE Barcelona.
Fundador i president d’Infonomia, empresa de serveis d’innovació i font d’idees per a inquiets i innovadors des de 2000. Fundador, l’any 2009, de co-society, iniciativa per a l’estímul de la intersecció sistemàtica de negocis entre empreses, i el 2017, d’Institute of Next, un espai per ajudar les empreses a pensar en el futur que ve i en com les afectarà. És consultor de grans empreses i ha dirigit més de 100 projectes sobre creació de cultura i dinamització d’equips d’innovació en tot tipus d’organitzacions, especialment en el sector privat, i ha publicat 23 llibres sobre la ciència, tecnologia i innovació com a motors de transformació de les empreses.

Inscripcions:

Sopar-col·loqui del dia 5 de juliol. Preu per persona: 40 €. El pagament s’ha de realitzar abans del dia 2 de juliol a les 20.00h al número de compte del BBVA: ES51 0182 4609 9802 0565 3206. A la transferència cal especificar com a concepte: Sopar Edita i nom de l’assistent, i com a beneficiari el Gremi d’Editors. La reserva no estarà confirmada fins que es faci arribar el justificant de pagament a l’adreça de correu secretaria@editabarcelona.com