Curs xarxes socials GremiEl Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació bonificada, “Com fer un pla de social media d’èxit”, una de les principals eines de comunicació a les xarxes socials. El curs té una durada de sis hores, i que tindrà lloc a les seves instal·lacions.

(PLACES EXHAURIDES)

Dades del curs:

  • Durada: 6 hores
  • Periodicitat: dues sessions
  • Dates: del dimecres 19 al dimecres 26 de juny de 2019
  • Horari: de 17.00h a 20.00h

Objectius:

És un curs teòric on es facilitarà als assistents dels coneixements i les eines bàsiques per la elaboració d’un Pla de Socialmedia i com treure-li el màxim rendiment a la seva presència a les xarxes socials. Es mostrarà com fer una correcta elecció dels canals socials a utilitzar, com utilitzar- los i mesurar els resultats de les accions.

A qui va dirigit:

A persones que gestionen o volen gestionar les xarxes socials de les empreses i volen optimitzar i posar ordre a la manera d’utilitzar els diferents canals socials, com utilitzar-los, com elaborar un pla de continguts, com escollir els KPI’s o indicadors clau, i aprendre a mesurar i valorar el resultats de les accions que fem a les xarxes socials.

Programa:

  1. Les Xarxes socials en el Pla de Marketing Digital
  2. Branded content versus Marketing de Continguts
  3. Conceptes bàsics que cal tenir en compte
  4. Política de “Customer cèntric”
  5. Perfils que intervenen en la gestió de les xarxes socials: social media manager, community manager, social mediastrategist, analista…
  6. Les 7 passes per fer un Pla de Socialmedia o Pla de Xarxes Socials:
    6.1. Definir la marca: com fer-ho i què tenir en compte
    6.2. Definir el públic objectiu: com fer-ho i què tenir en compte
    6.3. Definir objectius, estratègies i accions
    6.4. Escollir les xarxes socials adequades
    6.5. Fer un plade continguts i publicacions
    6.6. Definir els KPI’s o Indicadors Clau de Comportament
    6.7. Analitzar i optimitzar els resultats
  1. Com actuar en cas d’una situació de “crisi” a les xarxes socials com eines que ens poden ajudar en la gestió de les xarxes socials
  2. Les 4 P’s del Marketing digital
  3. Públic objectius versus Buyer Persona
  4. Índex d’un Pla de Marketing

Ponents:

Sergi Larripa, periodista especialitzat en marketing i comunicació 360°. Més de 20 anys com a director de MKT i Comunicació corporativa, especialitzat en marketing digital. Formador i docent, he impartit classes de marketing a diferents graus, postgraus i màsters universitaris de la UB, UIC, Blanquerna-URL i INEFC. Autor del blog http://www.cuadernodemarketing.com Rock, Barça & Books lover 😉

Preus:

  • Import associat: 90 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
  • Import no associat: 108 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Inscriu-te!

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al curs “Com fer un pla de Social media d’èxit”: FORMULARI

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb la Fundació Tripartita, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat