El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació bonificada, “Com fer un pla de social media d’èxit”, una de les principals eines de comunicació a les xarxes socials. El curs té una durada de sis hores, i que tindrà lloc a les seves instal·lacions.
(PLACES EXHAURIDES)
Dades del curs:
- Durada: 6 hores
- Periodicitat: dues sessions
- Dates: del dimecres 19 al dimecres 26 de juny de 2019
- Horari: de 17.00h a 20.00h
Objectius:
És un curs teòric on es facilitarà als assistents dels coneixements i les eines bàsiques per la elaboració d’un Pla de Socialmedia i com treure-li el màxim rendiment a la seva presència a les xarxes socials. Es mostrarà com fer una correcta elecció dels canals socials a utilitzar, com utilitzar- los i mesurar els resultats de les accions.
A qui va dirigit:
A persones que gestionen o volen gestionar les xarxes socials de les empreses i volen optimitzar i posar ordre a la manera d’utilitzar els diferents canals socials, com utilitzar-los, com elaborar un pla de continguts, com escollir els KPI’s o indicadors clau, i aprendre a mesurar i valorar el resultats de les accions que fem a les xarxes socials.
Programa:
- Les Xarxes socials en el Pla de Marketing Digital
- Branded content versus Marketing de Continguts
- Conceptes bàsics que cal tenir en compte
- Política de “Customer cèntric”
- Perfils que intervenen en la gestió de les xarxes socials: social media manager, community manager, social mediastrategist, analista…
- Les 7 passes per fer un Pla de Socialmedia o Pla de Xarxes Socials:
6.1. Definir la marca: com fer-ho i què tenir en compte
6.2. Definir el públic objectiu: com fer-ho i què tenir en compte
6.3. Definir objectius, estratègies i accions
6.4. Escollir les xarxes socials adequades
6.5. Fer un plade continguts i publicacions
6.6. Definir els KPI’s o Indicadors Clau de Comportament
6.7. Analitzar i optimitzar els resultats
- Com actuar en cas d’una situació de “crisi” a les xarxes socials com eines que ens poden ajudar en la gestió de les xarxes socials
- Les 4 P’s del Marketing digital
- Públic objectius versus Buyer Persona
- Índex d’un Pla de Marketing
Ponents:
Sergi Larripa, periodista especialitzat en marketing i comunicació 360°. Més de 20 anys com a director de MKT i Comunicació corporativa, especialitzat en marketing digital. Formador i docent, he impartit classes de marketing a diferents graus, postgraus i màsters universitaris de la UB, UIC, Blanquerna-URL i INEFC. Autor del blog http://www.cuadernodemarketing.com Rock, Barça & Books lover 😉
Preus:
- Import associat: 90 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
- Import no associat: 108 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
Inscriu-te!
Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al curs “Com fer un pla de Social media d’èxit”: FORMULARI
Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb la Fundació Tripartita, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat