El Departament d’Empresa i Treball ha publicat la convocatòria del Programa TU+1 d’ajuts per a la contractació indefinida d’un treballador/a per part d’autònoms sense treballadors o treballadores a càrrec.

El termini per sol·licitar l’ajut finalitza el 12 de setembre de 2024, a les 14 hores.

Les persones interessades en aquests ajuts han de tramitar la seva sol·licitud telemàticament a través d’un d’aquests dos canals: canalempresa.gencat.cat o bé tramits.gencat.cat. Així mateix, clicant sobre aquest enllaç es pot accedir directament al tràmit telemàtic de sol·licitud de l’ajut.

Les persones interessades en accedir a aquests ajuts poden ampliar la informació a treball.gencat.cat, trucant al 012 o bé enviant un correu a la bústia treballautonom.treball@gencat.cat