Liber2016

Estand col·lectiu del Gremi a LIBER 2015

Enguany, la Fira Internacional del Llibre (LIBER) se celebrarà del 4 al 6 d’octubre a Madrid, al pavelló 14 d’IFEMA. En aquesta 35a edició, Argentina serà el país invitat d’honor.

Com és habitual, el Gremi ha previst un estand col·lectiu que posa a disposició dels associats. Estem treballant en el disseny de l’estand per tal de facilitar la presència del màxim nombre d’editors. Intentarem que sigui similar al que vam tenir a Madrid el 2015.

LIBER-2017-presentacion

2017-05-17 - LIBER 2017 País Invitado

Modalitats de participació

A)    Un mòdul per exposició de llibres amb una taula

• El mòdul estarà identificat amb el nom i, si és possible, el logo de l’empresa. La taula serà d’ús exclusiu de l’editor.
  • La contribució dels participants en el cost de l’estand ha estat fixada en 1.500 euros (inclou el transport dels llibres a Madrid i el seu retorn, la quota de participació, l’assegurança obligatòria i la inserció al catàleg i al web).

B)    Mig mòdul a compartir amb una altra editorial amb una taula d’ús comú

• El mòdul estarà identificat amb el nom i el logo, si és possible, de les dues empreses.
  • La contribució dels participants en el cost de l’estand ha estat fixada en 870 euros (inclou el transport dels llibres a Madrid i el seu retorn, la quota de participació, l’assegurança obligatòria i la inserció al catàleg i al web).
  • Recordem que la contractació de mig mòdul comporta la utilització d’una taula i cadires amb una altra empresa. El repartiment del seu ús és un assumpte privat entre ambdós expositors i el Gremi no hi prendrà part. Per aquest motiu podreu demanar-nos més endavant conèixer el nom de l’editor amb qui compartireu mòdul per tal que us poseu d’acord prèviament per a confeccionar les agendes de treball respectant al màxim els torns d’ús de la taula.

Encara no podem facilitar les mides dels mòduls ni el nombre de prestatgeries.

Recordeu que per tractar-se d’una fira internacional, us podeu acollir a la línia d’ajuts a la internacionalització de l’ICEC.

Inscripcions

Feu clic sobre el segúent botó d’enllaç per descarregar el FORMULARI DE PARTICIPACIÓ.

Les empreses interessades en participar-hi han d’omplir el formulari i seleccionar la modalitat de participació, abans del dia 19 de maig.

L’import corresponent a la participació d’una editorial en l’estand del Gremi tindrà consideració de quota extraordinària i s’emetrà una factura per aquest concepte.

Enllaços d’interès:

Per a qualsevol aclariment podeu posar-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: