fas6anysLa Campanya consisteix en un regal d’un llibre de temàtica infantil (amb un preu màxim de 13 euros) per als infants que fan 6 anys durant el 2017 i que, acompanyats d’un adult, podran anar a una llibreria i bescanviar el cupó per un llibre.

Els objectius són estimular els hàbits de lectura dels petits lectors que aprenen a llegir, crear la seva pròpia biblioteca, descobrir les llibreries amb un adult i incentivar la compra d’altres llibres.

La campanya de 2016, promoguda pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, es va tancar amb 31.914 llibres regalats, la qual cosa representa que hi ha participat el 38,3% dels infants catalans que complien 6 anys aquell any. Aquests bons resultats i l’excel·lent acollida de la iniciativa han fet que s’hagi decidit avançar la segona edició de la campanya, que es presentarà en una sessió informativa al Gremi a la que estan invitats tots els editors de llibre infantil.

S’informarà de la campanya i s’obrirà un torn d’intervencions sobre les accions que poden fer els editors per a properes edicions.

Ponents:

• Silvia Duran, Directora de l’Àrea de Públics de l’ICEC
  • Joaquim Bejarano, director de l’Àrea del Llibre de l’ICEC

Aquesta sessió informativa tindrà lloc el dia 14 de març (dimarts), a les 10.00h., a la seu social del GEC (carrer València, 279, primera planta).

NOTA IMPORTANT: Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindi­ble que feu la inscripció telemàtica mitjançant el botó “INSCRIPCIÓ”. Cal fer una inscripció per a cada persona de l’empresa que hi vulgui assistir.

Inscripció

Fes clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la teva inscripció a la sessió informativa sobre la campanya “Fas 6 anys. Tria un llibre”: Inscripció