• Vint-i-sis editorials i institucions participaran dins del stand de la Federació de Gremis d’Editors d’Espanya
  • Religió, Literatura Infantil i Juvenil, Ciències Socials i Literatura van ser les matèries més exportades per les empreses espanyoles que van registrar una facturació al mercat llatinoamericà el 2015 de 179 milions d’euros

La trentena edició de la Fira Internacional del Llibre (FIL) de Guadalajara, Mèxic, tornarà a comptar amb una nodrida representació del món editorial espanyol. Més de 200 editorials i institucions presentaran les seves novetats a partir del 26 de novembre i fins al proper 4 de desembre.

Com anys anteriors, la Federació de Gremis d’Editors d’Espanya (FGEE) encapçalarà la delegació espanyola i disposarà d’un espai propi en el qual 26 empreses i institucions exposaran les seves novetats editorials. A més, altres 100 empreses i institucions comptaran amb stand propi o acudiran a la fira als espais reservats pel Govern de Catalunya, el Gremi d’Editors d’Euskadi, el Gremi d’Editors de Castella i Lleó, la Xunta de Galícia o la Unió d’Editorials Universitàries d’Espanya. Així mateix, 95 segells editorials espanyols tindran la seva presència a la fira en els stands instal·lats pels seus distribuïdors a Amèrica Llatina o per les seves filials als països llatinoamericans. Les 69 revistes culturals, que acudeixen a la FIL dins del stand de l’Associació de Revistes Culturals d’Espanya, completen la presència espanyola a Guadalajara.

La Fira Internacional del Llibre de Guadalajara constitueix una de les grans cites del món editorial espanyol i la cita més important a Amèrica Llatina. Per a les empreses espanyoles, igual que succeeix amb LIBER, la fira que se celebra al nostre país, és una de les grans oportunitats per establir relacions comercials amb els grans compradors dels països d’Amèrica (distribuïdors, llibreries, biblioteques, institucions, etc.), així com per presentar les seves novetats editorials i les seves propostes per al proper any.

[…] Fes clic sobre el següent enllaç per seguir llegint i consultar la Nota de premsa original de la Federación de Gremios de Editores de España