El Gremi ha organitzat, per al proper dijous 24 de novembre, el curs “Com fer presentacions d’alt impacte”.

El curs, que tindrà una durada de cinc hores, està dirigit als treballadors de les empreses agremiades, no agremiades, autònoms i aturats que estiguin interessats en millorar les seves presentacions i exposicions en públic i vulguin anar més enllà de les típiques eines.

Dades del curs

• Ponent: Begoña Aguirregabiria, Psicòloga Clínica, Màster en Direcció i Gestió de Recursos Humans i Coach certificada
  • Dia: dijous 24 de novembre
  • Hora: de 09.00h a 14.00h
  • Lloc: Seu social del Gremi d’Editors de Catalunya (València, 279, 1r)
  • Preu: 65 euros *

* Les empreses podran bonificar-se totalment el cost de la formació d’aquest curs per als seus treballadors, sempre que estiguin contractats dins del Règim General de la Seguretat Social. L’import de la bonificació que podran aplicar-se les empreses serà en funció del seu crèdit disponible i del preu del curs.

El Gremi gestionarà els procediments administratius amb la Fundació Tripartita, per tal d’obtenir la bonificació total o parcial de la formació realitzada a l’Escola de Formació del Gremi. Les despeses administratives inherents al procés de bonificació seran gratuïtes per als associats.

Per tal de gestionar aquest tràmit, caldrà que ens retornin, degudament emplenats, el document l’adhesió al Conveni de Formació del Gremi i la fitxa amb les dades de l’empresa que trobareu a continuació i enviar-ho al correu electrònic: info@gremieditors.cat, així com fer efectiu el pagament del curs.

Inscripció

Per tal de garantir una correcta organització, és imprescindi­ble que feu la inscripció telemàtica mitjançant el botó “INSCRIPCIÓ”. Cal fer una inscripció per a cada persona que hi vulgui assistir.

Més informació i documents sobre el curs:

Recordeu que cal enviar la documentació (Adhesió al Conveni de Formació del Gremi i fitxa amb les dades de l’empresa) per correu electrònic a: info@gremieditorscat.es

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]