Formacio01aEl proper dimecres 26 d’octubre tindrà lloc, a la seu social del Gremi, una Master Class a càrrec de Carles Ruiz-Feltrer sobre «Com millorar l’eficàcia personal i professional amb Mindfulness», i una sessió informativa sobre formació, on presentarem els nous cursos i us explicarem com beneficiar-vos-en.

• Dia: Dimecres 26 d’octubre
  • Hora: 10 hores
  • Lloc: Seu social del Gremi (carrer València, 279, primera planta).

Master Class

L’objectiu principal dels programes i cursos és millorar l’eficàcia personal mitjançant una major auto-consciència o Mindfulness, conreant una actitud amb què “estar més present” amb allò que està passant, connectant millor amb les oportunitats que acompanyen els desafiaments que ens presenta el treball o la vida. Les ultimes investigacions demostren que una actitud més atenta i connectada amb la realitat facilita canvis importants en les persones, que deriven beneficis com:

• Es reforça l’ètica del les persones
  • Millora l’empatia i la col·laboració en l’equip
  • Augmenta la creativitat
  • Es redueix l’estrès i el burnout

Els líders que entrenen Mindfulness desenvolupen una major intel·ligència emocional, millorant la seva presa de decisions i conreen una actitud personal que serveix d’exemple inspirador als seus equips.

Ponent: Carles Ruiz-Feltrer

• Actualment la seva activitat professional principal està focalitzada en facilitar formació en Mindfulness com Associat a Instituto EsMinduflness. La formació pot tenir diferents formats: conferències, tallers i cursos,  tant en obert com per a organitzacions.
  • Instructor certificat del Programa de Mindfulness –MBSR, per Instituto EsMIndfulness.
  • Soci co-fundador de la “Asociación Profesional de Instructores Mindfulness – MBSR.
  • Diplomat en Màrqueting i MBA per l’Escola Superior de Màrqueting i Administració (ESMA) de Barcelona. Programa Direcció General (PDG) per IESE de Barcelona.

Sessió informativa sobre formació

El Gremi està dissenyant uns cursos de valor i especialitzats. Seran cursos breus, intensos, especialitzats i monogràfics, pràctics, útils, específicament dissenyats i adaptats a les necessitats del sector i aniran dirigits a treballadors d’empreses agremiades i també d’empreses no agremiades, autònoms, estudiants del món del llibre i persones desocupades.

Ponent: Begoña Aguirregabiria, assessora en temes de formació del Gremi

Cost per a les empreses: Les empreses podran bonificar-se totalment o parcial el cost de la formació per als seus treballadors, sempre que estiguin contractats dins del Règim General de la Seguretat Social. L’import de la bonificació que podran aplicar-se les empreses estarà en funció del seu crèdit disponible i del preu del curs.

El Gremi gestionarà els procediments administratius amb la Fundació Tripartita, per tal d’obtenir la bonificació total o parcial de la formació realitzada al Gremi. Les despeses administratives inherents al procés de bonificació seran gratuïtes per als associats.

Inscripció

Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindi­ble que feu la inscripció telemàtica clicant a “INSCRIPCIÓ”. Cal fer una inscripció per a cada persona de l’empresa que hi vulgui assistir.