Els nostres assessors fiscals, Durán-Sindreu, Asesores Legales y Tributarios S.L.P., han organitzat una sessió informativa sobre temes fiscals i jurídics relacionats amb la venda de llibres en format electrònic i les seves repercussions en l’àmbit de l’Impost sobre el Valor Afegit (IVA).

Programa:

1. Anàlisi i aplicació pràctica del règim fiscal especial aplicable als serveis prestats per via electrònica
  2. Operativa de venda de llibres electrònics a través de plataformes digitals. Cas Amazon
  3. Principals requisits legals en la creació i publicació de llibres electrònics
  4. Novetats de la reforma de la Llei de Propietat Intel·lectual i drets d’autor aplicables al llibre electrònic
  5. Mesures de protecció pels llibres electrònics

Ponents:

• Gorka Alonso-Cuevillas i Carme Setó, assessors fiscals de Durán-Sindreu, Asesores Legales y Tributarios S.L.P.

Lloc i hora:

• Data: dimarts 5 de juliol, a les 12.00h.
  • Lloc: seu social del Gremi d’Editors de Catalunya (carrer València, 279, primera planta).

Inscripció:

Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindi­ble que feu la inscripció telemàtica mitjançant el botó “Inscripció”. Cal fer una inscripció per a cada persona de l’empresa que hi vulgui assistir.