MetadatosDimarts 24 de maig, a les 12.00h, el Gremi d’Editors de Catalunya serà la seu on tindrà lloc un seminari on Arantxa Mellado, analista i consultora editorial especialitzada en mercats digitals i ecommerce, parlarà sobre la importància d’una bona anàlisi de les metadades en el present i futur de la distribució i venda de llibres. Arantxa Mellado, amb més de 15 anys d’experiència en el sector del llibre, és cofundadora i Directora de DataLibri i de The Spanish Digital Link.

Les metadates, eina clau de present i futur

Unes metadades completes, correctes, apropiades i enviades en termini ajuden a vendre llibres, sobretot a través d’Internet. Els hàbits de compra estan canviant i cada vegada són més les persones que compren online tot tipus de productes, també llibres impresos.

Per competir en aquest nou canal del comerç electrònic, l’editor necessita noves eines, estratègies i coneixements per fer que els seus llibres siguin visibles no només per als lectors, sinó també per als motors de recerca de les llibreries i per als cercadors web.

Hem organitzat aquesta jornada, adreçada a responsables de màrqueting, vendes i directors editorials, per descobrir com a través d’una bona gestió de les metadades es pot millorar el posicionament dels seus llib
res -en tots els formats- a les llibreries.

La jornada està patrocinada per l’empresa Onixsuite (www.onixsuite.com).

Dades del Seminari:

• Data i hora: dimarts 24 de maig, a les 12.00h.
  • Ponent: Arantxa Mellado, Analista i consultora editorial especialitzada en mercats digitals i ecommerce.
  • Lloc:  seu social del Gremi (carrer València, 279, primera planta).

Inscripcions:

Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindi­ble que feu la inscripció telemàtica mitjançant l’enllaç inferior  “Inscripció”. Cal fer una inscripció per a cada persona de l’empresa que hi vulgui assistir.

Informació relacionada:

Captura de pantalla 2016-05-17 a les 16.34.22