Dimecres 27 d’abril, de 12 a 14 hores, tindrà lloc a la seu del Gremi una sessió informativa sobre el projecte eBiblio. El principal objectiu de la sessió és debatre sobre el projecte, fer una valoració dels seus primers mesos de funcionament i respondre dubtes o aclariments sobre els actuals models de préstec de llibres en format digital a biblioteques.

La sessió es dividirà en dues parts:

• De 12.00 a 13.30 h: Valoració i estat actual del projecte eBiblio. A càrrec de Carme Fenoll, cap del Servei de Biblioteques
  • De 13.30 a 14.00 h: Explicació del projecte DAISY. A càrrec de Javier Celaya, director del portal cultural Dosdoce.com

DAISY (Digital Accessible Information System) és el format estàndard internacional per a continguts digitals per a persones discapacitades visuals, que permet oferir el servei de préstec de llibres a aquest col·lectiu. En el marc del projecte eBiblio Catalunya, vàries biblioteques han sol·licitat la possibilitat de disposar d’un ampli catàleg en aquest format.

Data i lloc:

• Dia: Dimecres 27 d’abril, a les 12 hores
  • Lloc: Seu social del Gremi d’Editors de Catalunya, al carrer València, 279, primera planta. (mapa)

Inscripció:

Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindi­ble que feu la inscripció telemàtica mitjançant l’enllaç “Inscripció” que trobareu sota aquestes línies. Cal fer una inscripció per a cada persona de l’empresa que hi vulgui assistir.