Imatge conlicencia per il·lustrar la notícia

Ja estan obertes les inscripcions pel seminari que CEDRO, Centro Español de Derechos Reprográficos, farà  el 12 d’Abril a la seu social del Gremi d’Editors de Catalunya on explicarà com es poden obtenir els permisos de titular de drets per  fotocopiar i digitalitzar llibres, revistes i diaris a través del seu portal conlicencia.com.

Es tracta d’una plataforma de venda online de llicències de pagament per l’ús de continguts de llibres, revistes i diaris en espanyol i en d’altres llengües. El portal gestiona les peticions d’usos puntuals de les obres dels autors i editors socis de CEDRO. Aquestes autoritzacions permeten reproduir i compartir fragments de les obres en empreses, entorns educatius i institucions públiques.

Patricia Riera Barsallo, delegada a Catalunya de CEDRO, serà l’encarregada de portar a terme el programa de la jornada que bàsicament es dividirà en dues parts:

• L’experiència de l’usuari amb el portal
  • Exposició de les noves propostes en les quals estan treballant per tal de continuar potenciant el creixement d’aquest portal

Dades de la sessió:

• Dia: 12 d’Abril de 2016
  • Hora: 12h
  • Lloc: seu social del Gremi d’Editors de Catalunya (c/València, 279, 1a planta)
  • Ponent: Patricia Riera Barsallo, delegada a Catalunya de CEDRO

Inscripcions:

Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindi­ble que feu la inscripció telemàtica, mitjançant el botó que hi ha a continuació. Cal fer una inscripció per a cada persona de l’empresa que hi vulgui assistir.