El Gremi d’Editors us convida a la sessió “Maquetem llibres que es llegeixen sols”, a càrrec de la Silvia Vallespin, filòloga, editora i especialista en màrqueting i neuromàrqueting editorial.

Dades del curs:                                                                                                                                                                        

Durada: 2 hores

Periodicitat: 1 sessions

Dates: dimarts 17 de juny de 2025

Horari: de 09.00h a 11.00h

Modalitat: Presencial (recomanat) i/o Aula virtual zoom

Objectius del curs:

Proporcionar idees i tècniques de maquetació basades en la neurociència per reduir la fatiga visual, potenciar la fluïdesa i garantir una experiència de lectura més agradable i accessible.

 

Programa:

  1. Com processem visualment els textos
  2. Lectura en paper i lectura en pantalla
  3. La simplicitat cognitiva
  4. La fluïdesa cognitiva
  5. L’impacte de la tipografia a l’experiència de lectura
  6. Color, contrast i accessibilitat
  7. Com reduir la fatiga visual
  8. La consistència
  9. Pràctica: realitzarem un briefing per a la persona maquetadora amb indicacions estratègiques basades en neurociència

 

Docents:  

Sílvia Vallespín: filòloga, editora i especialista en màrqueting i neuromàrqueting editorial. Tot i començar la seva trajectòria professional com a correctora i editora, aviat va desenvolupar un interès pel màrqueting editorial, camp en el qual es va especialitzar. Amb més de set anys d’experiència com a directora i assessora de màrqueting, comunicació i promoció editorial, actualment lidera el departament de Neuropublishing a l’agència de neuromàrqueting The Smart Bubble, la primera que ha desenvolupat un model que uneix llibres i neurociència.

INSCRIU-TE