El Gremi d’Editors us convida a la sessió “Editem històries que connecten amb el lector”, a càrrec de la Silvia Vallespin, filòloga, editora i especialista en màrqueting i neuromàrqueting editorial.
Dades del curs:
Durada: 2 hores
Periodicitat: 1 sessions
Dates: dimarts 3 de juny de 2025
Horari: de 09.00h a 11.00h
Modalitat: Presencial (recomanat) i/o Aula virtual zoom
Objectius del curs:
Oferir tècniques i coneixements basats en la neurociència per crear històries memorables, desenvolupant personatges convincents i narratives que captin l’atenció i la imaginació dels lectors.
Programa:
- Què passa al cervell quan llegim
- El contracte amb el lector
- El narrador i la connexió emocional
- Anatomia del personatge memorable
- La predicció narrativa
- El viatge de l’heroi des de la neurociència
- Pràctica: a partir de d’un estudi de casos, proposarem millores per aplicar a la fase d’editing
Docents:
Sílvia Vallespín: filòloga, editora i especialista en màrqueting i neuromàrqueting editorial. Tot i començar la seva trajectòria professional com a correctora i editora, aviat va desenvolupar un interès pel màrqueting editorial, camp en el qual es va especialitzar. Amb més de set anys d’experiència com a directora i assessora de màrqueting, comunicació i promoció editorial, actualment lidera el departament de Neuropublishing a l’agència de neuromàrqueting The Smart Bubble, la primera que ha desenvolupat un model que uneix llibres i neurociència.