El Gremi d’Editors us convida a la sessió “Editem històries que connecten amb el lector”, a càrrec de la Silvia Vallespin, filòloga, editora i especialista en màrqueting i neuromàrqueting editorial.

Dades del curs:                                                                                                                                                                        

Durada: 2 hores

Periodicitat: 1 sessions

Dates: dimarts 3 de juny de 2025

Horari: de 09.00h a 11.00h

Modalitat: Presencial (recomanat) i/o Aula virtual zoom

Objectius del curs:

Oferir tècniques i coneixements basats en la neurociència per crear històries memorables, desenvolupant personatges convincents i narratives que captin l’atenció i la imaginació dels lectors.

Programa:

  1. Què passa al cervell quan llegim
  2. El contracte amb el lector
  3. El narrador i la connexió emocional
  4. Anatomia del personatge memorable
  5. La predicció narrativa
  6. El viatge de l’heroi des de la neurociència
  7. Pràctica: a partir de d’un estudi de casos, proposarem millores per aplicar a la fase d’editing

Docents:

Sílvia Vallespín: filòloga, editora i especialista en màrqueting i neuromàrqueting editorial. Tot i començar la seva trajectòria professional com a correctora i editora, aviat va desenvolupar un interès pel màrqueting editorial, camp en el qual es va especialitzar. Amb més de set anys d’experiència com a directora i assessora de màrqueting, comunicació i promoció editorial, actualment lidera el departament de Neuropublishing a l’agència de neuromàrqueting The Smart Bubble, la primera que ha desenvolupat un model que uneix llibres i neurociència.

INSCRIU-TE