Us convidem a la sessió informativa “Neurociència aplicada al sector editorial”

Què és la neurociència? Per a què pot resultar decisiva quan publiquem un llibre? 

Amb aquesta sessió informativa volem proporcionar-vos una formació bàsica i introductòria sobre la neurociència i, oferir-vos coneixements essencials per començar a aplicar estratègies efectives en la creació i venda de llibres. 

Continguts 

Neuro… què? Què és la neurociència i què és el neuromàrqueting i com poden ajudar-nos a editar llibres 

Què passa al cervell quan llegim? I quan comprem llibres? 

Best sellers explicats per la neurociència: 3 casos reals 

5 neuroconsells per aplicar a la teva editorial 

Ponent: 

Sílvia Vallespín és filòloga, editora i especialista en màrqueting i neuromàrqueting editorial. Tot i començar la seva trajectòria professional com a correctora i editora, aviat va desenvolupar un interès pel màrqueting editorial, camp en el qual es va especialitzar. Amb més de set anys d’experiència com a directora i assessora de màrqueting, comunicació i promoció editorial, actualment lidera el departament de Neuropublishing a l’agència de neuromàrqueting The Smart Bubble, la primera que ha desenvolupat un model que uneix llibres i neurociència. 

Dia i hora: Dimecres, 13 de novembre de 2024, a les 9.30h del matí (duració estimada 1h 30 minuts). 

Per tal de garantir una correcta organització de l’acte cal realitzar inscripció. 

Inscriu-te