Sam Missingham, de The Empowered Author (una comunitat de suport i accessible per a autors que busquen millorar les seves habilitats i coneixements de màrqueting de llibres), va llançar, a principis del mes de setembre al Regne Unit, MeetTheBooktokers.com, una comunitat mundial per llibreters, autors i editors. El lloc web és una nova plataforma global que mostra la feina dels booktokers. Segons Missingham, el lloc web s’ha dissenyat per facilitar les relacions entre autors, editors i booktokers. En concret, ajudarà autors i editors, «que no necessàriament volen passar temps a TikTok, a trobar grans booktokers a qui els encantaran els seus llibres».

Missingham va expressar: «Em vaig adonar que molts autors i editors no eren presents a TikTok i, per tant, es perdien l’oportunitat de relacionar-se amb una enorme comunitat de persones influents al món del llibre. He creat el lloc perquè els llibres trobin els booktokers adequats i viceversa».

MeetTheBooktokers.com permet a autors i editors promocionar els seus llibres, mentre que els editors podran promocionar les campanyes amb influencers. També permetrà fer campanyes específiques i personalitzades. Missingham va explicar també que el lloc també oferirà Booktoker book tours, semblant a una clàssica gira de presentació d’una novetat però a través de la plataforma TikTok i els seus creadors de contingut més influents, per a llibres publicats el gener de 2025.

La creació d’aquesta nova plataforma digital no fa res més que redundar en el canvi de paradigma en la prescripció de lectura, especialment entre el públic més jove.

Article publicat a Publish News, clica aquí per accedir-hi