932 155 091 | info@gremieditors.cat
Кракен даркнет кракен даркнет Blacksprut Blacksprut Кракен ссылка кракен ссылка

La Intel·ligència Artificial aplicada al món del llibre

El Gremi d’Editors de Catalunya organitza una nova formació bonificada, La Intel·ligència Artificial aplicada al món del llibre”, laboratori de quatre hores de durada, que tindrà a lloc a la seu del Gremi en format presencial.

Dades del curs:

• Durada: 4 hores
  • Periodicitat: 1 sessió
  • Dies: Divendres
  • Dates: 19 de juliol de 2024
  • Modalitat: Presencial
  • Horari: de 9.30h a 13.30h

Programa:

• Un mapa del present: Coneixerem l’estat actual de la intel·ligència artificial, el present i el futur, i l’impacte concret en la indústria del llibre: des de l’edició fins a la comercialització. Possibilitats, límits, reptes i desafiaments actuals.
  • ChatGPT a fons: Mitjançant exemples i casos específics de la indústria del llibre, veurem com fer servir ChatGPT aprenent a treure el màxim profit de l’eina. A més, revisarem altres eines de IA per corregir i traduir textos i per a processos en general vinculats a la producció i comercialització de llibres.

Important: Per aquesta primera sessió nomes disposem de 15 places.

Preus:

Import associat: 52€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Import no associat: 129€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Docent:

Daniel Benchimol, Consultor de la indústria editorial en matèria d’estratègies digitals.  Assessor en el sector editorial  i en organismes públics de tota Espanya i Amèrica Llatina des de fa més de20 anys.

Inscriu-te

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al curs

FORMULARI

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb FUNDAE, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat