El BOE de data 9 de maig de 2024 ha publicat la convocatòria del Ministeri de Cultura per la qual es convoquen subvencions, en règim de concurrència competitiva, per al foment de la traducció a llengües estrangeres corresponents a l’any 2024. BDNS (Identif.): 759506.

Se subvenciona la traducció i publicació a llengües estrangeres d’obres completes literàries, clàssiques o contemporànies, o científiques, publicades originàriament en castellà o en qualsevol de les llengües cooficials, i que compleixin una de les dues condicions:

a. Que hagin estat publicades per una editorial espanyola que posseeixi els drets d’edició i distribuïdes en el territori.
b. Que hagin estat publicades per una editorial estrangera però el seu autor tingui la nacionalitat espanyola.

S’inclou la possibilitat de publicar la traducció en forma d’audiollibres.

Una editorial no podrà sol·licitar ajut per a més de tres projectes.

Podran sol·licitar aquestes subvencions empreses del sector editorial espanyoles o estrangeres.

CONVOCATÒRIA

BASES

TOTA LA INFORMACIÓ, NORMATIVA I DOCUMENTACIÓ RELACIONADA

Recordem que es tracta d’una convocatòria en règim competitiu. Per això és molt important posar especial atenció en la confecció de la Memòria del projecte atès que és el principal element amb el que compta la Comissió de Valoració a l’hora de jutjar els projectes.

El termini de presentació de sol·licituds acaba el dia 14 de juny de 2024.

Us recomanem que llegiu atentament la convocatòria i la informació relacionada.

Us recordem que és obligatòria la tramitació telemàtica de les sol·licituds. Per poder-la fer cal disposar d’un certificat digital.

Consultes: promocion.exterior@cultura.gob.es

Consultes tècniques: soporte.sede.sec@cultura.gob.es