L’Institut Ramon Llull ha publicat la convocatòria 2024 per a la concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva per a la traducció d’obres i portafolis / dossiers d’artistes visuals, arquitectes i dissenyadors i de textos de crítics per a la seva difusió digital (ref. BDNS 748492).

L’objecte d’aquests ajuts és la traducció d’obres i portafolis/dossiers d’artistes visuals, arquitectes i dissenyadors i de textos de crítics per a la seva difusió digital sempre que es compleixin els requisits següents:

• El text ha d’haver estat escrit originalment en llengua catalana, castellana o occitana en la seva varietat aranesa.
  • La traducció ha de ser realitzada durant l’any de la convocatòria.

No són objecte d’aquesta convocatòria la traducció al català i a l’aranès d’obres i portafolis/dossiers d’artistes visuals, arquitectes i dissenyadors i de textos de crítics per a la seva difusió digital.

Es pot presentar una única sol·licitud, amb un màxim de 10 textos, per convocatòria, independentment del nombre de llengües a les quals es vulguin fer les traduccions per les quals es demani la subvenció.

La quantia destinada a cada subvenció pot ser de fins al 100% de les despeses subvencionables establertes a la base 5. La quantitat màxima atorgada per sol·licitud és de 6.000,00 euros.

L’import màxim subvencionable és de 6.000,00 euros per sol·licitud, amb un import màxim subvencionable de 2.000,00 euros per text individual.

Es consideren despeses subvencionables les corresponents als costos de traducció d’obres i portafolis/dossiers d’artistes visuals, arquitectes i dissenyadors i de textos de crítics per a la seva difusió digital.

El termini de presentació de les sol·licituds és del 2 al 16 d’abril de 2024.

CONVOCATÒRIA

TOTA LA INFORMACIÓ, REQUISITS, DOCUMENTACIÓ I TERMINIS

Recordem que es tracta d’una convocatòria en règim competitiu. Per això és molt important posar especial atenció en la confecció de la Memòria del projecte atès que és el principal element amb el que compta la Comissió de Valoració a l’hora de jutjar els projectes. Us recordem que és obligatòria la tramitació telemàtica de les sol·licituds. Per poder-la fer cal disposar d’un certificat digital.

Us recomanem que llegiu atentament les bases.

Consultes: Eva Solans – esolans@llull.cat

Més informació: Web Institut Ramon Llull