Organitzada per Fira de Barcelona i promoguda per la Federación de Gremios de Editores de España, la 42 edició de LIBER ‒l’esdeveniment professional més important de la indústria del llibre en espanyol amb la previsió de reunir en la seva oferta expositiva 350 editorials i empreses d’una desena de països‒ se celebrarà al pavelló 2 del recinte Gran Via de Fira de Barcelona del dimarts 1 d’octubre al dijous 3 d’octubre de 2024. La inauguració tindrà lloc el dilluns 30 de setembre a la tarda.

Articles relacionats:

Pàgina web del Liber

Horari d’obertura al públic:
Dies 1 i 2 d’octubre: de 9.30 h a 18.30 h
Dia 3 d’octubre: de 9.30 h a 17 h

Condicions especials de viatge:
S’ha arribat a acords amb Iberia i Renfe, amb tarifes especials durant els dies de la fira. Podeu proporcionar la informació als vostres clients i col·legues de fora de Barcelona.

Descomptes Iberia
Codi BONOSLIBER2024 (indicar el codi abans de finalitzar la compra indicant-lo com a Descuento con código promocional)
El descompte és vàlid des de 5 dies abans fins a 5 dies després de la celebració de la fira.

Descomptes Renfe

Hotels:
Agència oficial de la fira: bnetwork – travelfira@bnetwork.com – Telèfon 93 550 03 50
Recordem que LIBER 2024 coincideix amb la Copa América de Vela per la qual cosa convé que aviseu els vostres clients i col·laboradors de fora de Barcelona d’aquest fet per tal que realitzin les reserves d’hotel com més aviat millor.