El Gremi d’Editors de Catalunya organitza la formació bonificada “Microsoft 365: Eines TIC corporatives per treballar al núvol de forma conjunta, de quinze hores de durada, i que es realitzarà online mitjançant una plataforma E-Learning.

Dades del curs:

Durada: 15  hores*

Inici: dilluns 8 d’abril de 2024

Finalització: dilluns 22 d’abril de 2024

Modalitat: On line

Metodologia:

Curs 100% Online. Tindràs un tutor assignat que et guiarà i et proposarà exercicis a realitzar.  Accés al campus virtual amb continguts dinàmics. La durada del curs està estimada en unes 15 hores tot i que depenen del teu ritme i dedicació pot variar.  Al completar el curs rebràs un diploma acreditatiu. Per poder realitzar la bonificació s’ha de realitzar el 75% del curs.

Objectius:

Aquest curs de Microsoft 365 està dissenyat per oferir-vos les habilitats i coneixements essencials per avançar en l’era digital actual.

Us submergireu en la nova cultura de treball, descobrireu els beneficis de treballar al núvol i explorareu les funcionalitats innovadores de l’ecosistema Microsoft 365.

Programa:

Mòdul 1: OnBoarding 365

• Unitat 1: El nou paradigma digital i la transformació digital a l’Administració pública.
  • Unitat 2: La nova cultura de treball i el valor afegit de treballar al núvol.
  • Unitat 3: Beneficis de treballar al núvol i de les noves metodologies associades.
  • Unitat 4: Contextualització de l’ecosistema Microsoft 365.

Mòdul 2: La comunicació basada en projectes i equips

• Unitat 1: Espai de conversa conjunt
  • Unitat 2: Espais de treball en equip.
  • Unitat 3: Funcionalitats de les reunions

Mòdul 3: Gestió efectiva de la documentació al núvol corporatiu

• Unitat 1: Entorn i gestió d’arxius al núvol corporatiu
  • Unitat 2: Compartir i treballar conjuntament els documents

Mòdul 4: Gestió i organització de llibretes digitals

• Unitat 1: La llibreta digital al núvol corporatiu
  • Unitat 2: Treball i compartició de la llibreta

Mòdul 5: Gestió de tasques personals

• Unitat 1: Gestió de tasques personals.

Mòdul 6: Gestió de tasques d’equip

• Unitat 1: Creació de plans i tasques.
  • Unitat 2: Seguiment i configuració del projecte.

Mòdul 7: Integració i connexió entre eines

Mòdul 8
: Mòdul d’Avaluació

Preus:

Import associat: 90 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Import no associat: 119 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Inscriu-te

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al curs de “Microsoft 365: Eines TIC corporatives per treballar al núvol de forma conjunta” FORMULARI

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb FUNDAE, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat