El Gremi d’Editors de Catalunya i EDITORS.CAT, juntament amb l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), organitza una sessió informativa en línia de tipus pràctic sobre el procediment per a sol·licitar un ajut reintegrable per un projecte editorial.

Aquesta sessió tindrà lloc el dia 7 de febrer (dimecres) a les 12 h, per videoconferència a través de la plataforma ZOOM.

Les aportacions reintegrables i subvencions per a projectes i plans editorials són una eina clau per ajudar les empreses del sector editorial a finançar projectes i n’afavoreixen el seu desenvolupament. En aquesta sessió, farem una breu explicació de la línia, veurem com demanar-la de manera senzilla i farem èmfasi en els principals aspectes a tenir en compte un cop concedit l’ajut.

12.00 12.10 h.

Benvinguda a càrrec de Josep Lafarga, secretari general del Gremi d’Editors de Catalunya i d’Àlex Pi, director de l’Àrea de Desenvolupament i Transformació Empresarial de L’ICEC.

12.10 – 13.00 h.

Presentació de la línia d’ajut a càrrec de Montse Grau, cap de Finançament, i revisió pràctica dels formularis per Carlos Martin, ambdós de l’Àrea de Desenvolupament i Transformació Empresa

13.00 – 13.30 h

Torn de preguntes.

Podreu demanar l’ajut properament del 14 de febrer al 14 de març. Cliqueu AQUÍ per consultar les bases.

Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindi­ble que feu la inscripció telemàtica mitjançant el botó “INSCRIPCIÓ”, indicant el correu electrònic on voleu rebre l’enllaç per connectar-vos a la sessió.

INSCRIPCIÓ A LA SESSIÓ INFORMATIVA

El termini per inscriure’s acaba a les 11 h del dia 7 de febrer. Abans de les 12 h rebreu un correu electrònic amb un enllaç per incorporar-vos a la sessió en línia.