LOGO-ICECEl termini per a la presentació de sol·licituds d’aquesta convocatòria ha finalitzat!

El DOGC núm. 8961 publica la convocatòria per a la concessió de subvencions, en règim de concurrència competitiva, per a la promoció de llibres en llengua catalana o occitana (ref. BDNS 702370).

L’objecte és donar suport a les activitats de promoció de llibres en llengua catalana o occitana.

S’entén per activitats de promoció:

• Les activitats d’inserció publicitària portades a terme en mitjans de comunicació radiofònics i audiovisuals, sales de projecció cinematogràfica, publicacions periòdiques en llengua catalana o occitana, tant en format paper con digital, publicitat exterior o interior estàtica i en mitjans de transport públic.
  • Les activitats d’inserció publicitària en l’àmbit digital a través de xarxes socials, aplicacions i pàgines web mitjançant baners, seminaris web, pòdcasts, entrevistes, vídeos promocionals enregistrats i bibliotràilers.
  • El lloguer d’espais preferents d’exposició i venda en llibreries i centres comercials.

El període de realització de les activitats és de l’1 de gener al 31 de desembre de 2023, tots dos inclosos.

El període per presentar sol·licituds és del 20 de juliol al 3 d’agost de 2023, tots dos inclosos.

Recordem que es tracta d’una convocatòria en règim competitiu. Per això és molt important posar especial atenció en la confecció de la Memòria del projecte atès que és el principal element amb el que compta la Comissió de Valoració a l’hora de jutjar els projectes.

Us recordem que és obligatòria la tramitació telemàtica de les sol·licituds. Per poder-la fer cal disposar d’un certificat digital.

Recomanem llegir atentament les bases.

Consultes:

• Per consultes sobre la subvenció i els seus continguts: 93 552 78 55 i 93 554 78 52
  • Per consultes sobre la tramitació telemàtica: 93 552 91 66
  • [L’horari d’atenció telefònica és de 9 a 14 h, de dilluns a divendres]