El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació bonificada, “Microsoft 365 Power BI, com convertir dades en conclusions,  de catorze hores de durada i que tindrà lloc a través de la plataforma Teams.

Dades del curs:

• Durada: 14 hores

• Periodicitat: Set sessions de 2 hores

• Dies: dilluns i dimecres

• Dates: 1-6-8-13-15-20 i 22 de març de 2023

• Horari: de 10.00h a 12.00h

• Modalitat: On-Line. Plataforma Teams

Perquè haig d’aprendre Power Bi?

Millora de la presa de decisions Power BI és una eina poderosa per a la visualització de dades i l’anàlisi d’informes, que ens permet als usuaris prendre decisions informades i millorar l’eficiència de les nostres operacions.

Estalvi de temps i costos amb Power BI podràs automatitzar i agilitzar el procés de recopilació, anàlisi i presentació de les teves dades. Estalviaràs temps i reduiràs costos operatius.

Interfície fàcil d’utilitzar, Power BI té una interfície intuïtiva i fàcil d’utilitzar què ens permet realitzar informes i visualitzacions complexes amb facilitat.

Integració amb altres eines, com sabeu, Power BI està integrat amb altres eines de Microsoft com Excel i SharePoint, això et permet treballar amb les seves dades dins d’un entorn familiar i aprofitar al màxim la seva inversió en tecnologia.

Objectius:

El principal objectiu és mostrar-vos amb la facilitat que es poden crear informes, presentacions i compartir coneixements. Us mostrarem les tècniques que ofereix PowerBI, com a eina corporativa, per analitzar les dades i generar informes d’alt valor afegit.

Aprendre a optimitzar l’anàlisi de les dades de l’organització i la visualització del resultats obtinguts i com podreu compartir la informació amb la resta de personal de l’empresa .

Amb aquesta formació exhaustiva en l’ús de l’eina aconseguiràs un alt nivell de suport per assegurar l’èxit en l’ús de Power BI a teva empresa.

Programa:

• Introducció a BI
    • Introducció a l’entorn corporatiu Microsoft 365 i Power BI Online
    • Què és Business Intelligence
    • Procés conceptual de l’elaboració de l’informe
  • Connectar fonts de dades amb POWER BI Desktop (web/ PDF/ EXCEL)
  • Visualitzacions
    • Targetes
    • Gràfics
    • Taules
    • Afinador / Segmentadors
    • Marcadors