El proppassat 24 de novembre va tenir lloc una nova sessió de CEDRO Formación, en la qual Pilar Cámara, directora del Centro de Investigaciones en Propietat Intel·lectual de la UAM, va explicar els principis generals del domini públic.

Més de 260 socis de CEDRO van assistir a aquest taller virtual en el qual, d’una manera pràctica, es van explicar algunes claus per autors i editors sobre la figura del domini públic.

Regulacions internacionals i nacionals, terminis generals i especials de protecció i les formes de gestionar-los van ser alguns dels temes que Pilar Cámara va aclarir als socis de CEDRO. També va atendre consultes dels assistents.

Els socis de CEDRO que ho desitgin poden accedir a la gravació d’aquesta sessió en l’Àrea privada de socis aquí.