El Gremi d’Editors de Catalunya organitza la 2a edició del curs de formació bonificada, “Utiliza les Stories i els directes per construir comunitat a Instagram”, de quatre hores de durada, i que tindrà lloc al carrer València, 279, 1r (08009) Barcelona.

Dades del curs:

• Durada: 3 hores

• Periodicitat: Una sessió de 3 hores

• Dates: Dimecres 30 de novembre de 2022

• Horari: de 10.00h a 13.00h

Objectius:

Les stories són un llenguatge que ha arribat per quedar-se a Instagram i també a altres xarxes. S’han convertit en una eina per a fidelitzar i conversar als teus seguidors.

Enfocar-te a crear la teva comunitat a Instagram és una de les millors maneres de créixer a la xarxa de manera sòlida i amb un públic interessat en el que fas. Actualment, les stories són l’eina més potent a Instagram per fidelitzar la teva audiència i guanyar-te la seva confiança.

En aquesta formació aprendràs a crear una estratègia de comunicació per a les stories. Veuràs de què pots parlar per tenir el teu públic atent al que publiques i t’explicarem com han de ser les stories: el format, la durada, els vídeos, les eines interactives i totes les novetats de les stories.

Programa:

• Les stories: quines particularitats tenen respecte a altres plataformes d’Instagram.
  • De què es pot parlar a les stories.
  • Quins continguts t’ajudaran a fidelitzar i crear comunitat.
  • Funcionalitats per fer stories
  • Consells d’edició de vídeos per a stories.
  • Textos, àudio, música i etiquetes per enriquir les teves stories.

Preus:

• Import associat: 60€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

• Import no associat: 75€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

PROGRAMA EN PDF

Docent:

Monica-UrrutiaMònica Urrútia Azcón, experta en comunicació en xarxes socials i continguts multimèdia. Dinamitzadora de comunitats i creació d’estratègies digitals. Formació en xarxes socials des de 2010. Dona classes magistrals en universitats. Imparteix formacions online i presencials orientades a descobrir el potencial de les xarxes socials com a eina de transformació, innovació i cooperació.

Instruccions de connexió:

Utilitzarem la plataforma ZOOM Cloud Meetings, que és una aplicació gratuïta de videotrucada que es descarrega pel mòbil (Apple Store / Google Play) i també per lordinador o tauleta. Aquesta aplicació lhaureu de descarregar per tenir accés al servei.

Abans de linici del curs us farem arribar al correu electrònic que ens hagueu facilitat, un enllaç directe per connectar a la formació online, també una ID i una contrasenya per si connecteu directament a Zoom. Comproveu els requisits del sistema (àudio i vídeo) per evitar problemes de connexió. Connecteu-vos 5 minuts abans de linici, per comprovar que tot funciona correctament.

Funcionament de les classes:

• Metodologia és presencial mitjançant l’aula virtual
  • Les sessions no es graven
  • S’iniciarà la sessió amb puntualitat
  • Posteriorment rebreu la presentació del curs

Inscriu-te!

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al «Utiliza les Stories i els directes per construir comunitat a Instagram»: FORMULARI

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb FUNDAE, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat