El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació bonificada, “Trucs i eines imprescindibles per dominar la gestió d’arxius, de sis hores de durada, i que tindrà a través de l’aula virtual ZOOM.

Dades del curs:  

  • Durada: 6 hores

  • Periodicitat: 2 sessions de 3 hores

  • Dates: De dimarts 15 i dijous 17 de març de 2022

  • Periodicitat: Dimarts i dijous

  • Horari: de 15.00h a 18.00h

Descripció:

Aquests darrers anys l’entorn digital ha capgirat els pilars del nostre dia a dia i ha modificat la manera d’afrontar aspectes troncals de les nostres vides. Només en la darrera dècada hem integrat els smartphones, la missatgeria instantània com WhastApp, gestionar i treballar en el núvol, consumir serveis exclusivament digitals i l’adopció d’un nombre creixent d’eines que utilitzem a diari.

Molts han intentat adaptar-se de forma autodidacta a la pluja constant de serveis digitals quotidians que s’han convertit en imprescindibles. En el cas dels professionals i emprenedors, l’esforç ha estat radical i exigeix actualització periòdica.

Aquest any viurem el boom de l’anunciada nova revolució digital governada pel 5G, la famosa Transformació Digital, l’omnipresent internet de les coses, d’una intel·ligència artificial accessible i una gestió del Big Data plena d’oportunitats. Ja estàs preparat?

Objectius: 

Formació intensiva i pràctica especialitzada en assolir el domini en la gestió de tots els arxius amb que treballem a diari mitjançant trucs i eines innovadores.

Aquest curs constitueix l’oportunitat per al sector editorial i qualsevol professional ambiciós de posseir els coneixements i habilitats necessàries en 2021 per dominar les eines i trucs més valorats i productius. Aquestes grans eines son imprescindibles actualment i optimitzaran les teves tasques diàries i multiplicaran la teva productivitat

Programa:

  • Com dominar els PDF

o Com modificar i editar qualsevol document

o Com signar sense imprimir

o Com certificar documents oficials

o La millor gestió de la documentación

  • Claus i secrets de Microsotf Office
    • Trucs que necessites i has de conèixer sobre Word i Excel
  • El poder dels Conversors
    • Transforma fàcilment tots els teus PDF
    • Que necessites per dominar els àudios
    • Com transformar qualsevol vídeo
  • Com treballar efectivament amb Google Drive
    • Aprèn a crear qualsevol tipus de document
    • Trucs i beneficis de les conversions
    • Com descarregar documents en els millors formats
  • Perquè l’OCR et canviarà la vida
    • El poder ocult de Microsoft Lens
  • Beneficis de dominar Google
    • Perquè necessites a Docs
      • Què necessites saber
      • Tot sobre els documents de text
      • Els fulls de càlcul que necessites
      • Altres aplicacions que has de conèixer
      • Els complements que no esperaves
      • El millor truc per les teves

PROGRAMA EN PDF

Preus:

  • Import associat: 96€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
  • Import no associat: 120€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Docent:

Xavier López De Pablo, és formador i consultor amb un perfil digital 360º i una sòlida trajectòria de més de 15 any treballant en una àmplia gamma d’especialitats digitals, en el marc de la promoció digital corporativa i del talent professional.

Mitjançant la seva expertesa en màrqueting online, posicionament SEO, personal branding, social media i community management, aporta al temari de cada formació valuosos coneixements transversals que ofereixen la visió completa i crítica que ja han potenciat les habilitats de milers d’alumnes.

Emprenedor, comunicador i fundador associacions 2.0. Es declara un apassionat del coneixement i de les tendències en la transformació digital que potencien la relació entre les empreses i els consumidors.

Funcionament de les classes:

Les sessions combinaran les explicacions i consells de les tècniques i trucs amb la pràctica de totes les eines presents al temari. Es fomentarà la interacció i comunicació fluïda amb els alumnes.

Instruccions de connexió:

Utilitzarem la plataforma ZOOM Cloud Meetings, que és una aplicació gratuïta de videotrucada que es descarrega pel mòbil (Apple Store / Google Play) i també per l’ordinador o tauleta. Aquesta aplicació l’haureu de descarregar per tenir accés al servei.

Abans de l’inici del curs us farem arribar al correu electrònic que ens hagueu facilitat, un enllaç directe per connectar a la formació online, també una ID i una contrasenya per si connecteu directament a Zoom. Comproveu els requisits del sistema (àudio i vídeo) per evitar problemes de connexió. Connecteu-vos 5 minuts abans de l’inici, per comprovar que tot funciona correctament.

Preus:

  • Import associat: 96€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
  • Import no associat: 120€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Inscriu-te!

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al “Trucs i eines imprescindibles per dominar la gestió d’arxius: FORMULARI

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb la Fundació Tripartita, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat