Festival Sitges 2021Els espais de promoció, les tendències de mercat i l’avaluació de propostes audiovisuals

Divendres, 8 d’octubre de 10.30h a 16.30h

Hotel Melià de Sitges – Industry Room (Sala Garbí)

El Taboo’ks és una iniciativa del SITGES – Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya (del 7 al 17 d’octubre de 2021)que compta amb col·laboració del Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE), i que vol apropar la literatura i el cinema fantàstic, posant el focus en les adaptacions literàries per al cinema de producció fantàstica. Enguany tindrà lloc divendres 8 d’octubre de 10.30h a 16.30h. La jornada inclou una taula rodona que analitzarà espais de promoció, com els festivals, i també l’anàlisi d’experts en avaluació de propostes audiovisuals. També es tractarà el marc legal vigent i l’estat del mercat actual, i es presentarà un study case amb el director Pedro Olea, que va iniciar la seva trajectòria amb diverses adaptacions.

Per la tarda, Taboo’ks comptarà amb un taller pràctic on editors, agents i representants de drets literaris podran aprendre les claus d’un dossier audiovisual i els criteris principals d’avaluació en comissions. Els participants podran presentar un projecte i es farà una selecció dels tres més destacats per exposar-ne la seva viabilitat. El taller té un aforament limitat i les inscripcions s’han de formalitzar enviant un correu a industry.hub@sitgesfilmfestival.com indicant, a l’assumpte: Taboo’ks / Inscripció al taller de dossiers audiovisuals

Consultes:

Laia Sanahuja – lsanahuja@gencat.cat

Servei de Desenvolupament Empresarial

Recordeu que per accedir a les activitats de l’SDE cal ser una empresa del sector cultural, en qualsevol de les seves disciplines, i registrar-se prèviament al web del Servei de Desenvolupament Empresarial (a la part de dalt a la dreta de la pantalla).