El futur del llibre i del negoci editorial

Peter Kraus vom Cleff (president de la Federation of European Publishers). El ponent, figura clau de l’edició europea, primer responsable de la influent organització d’editors i llibreters alemanys i futur president de la Börsenverein des Deutschen Buchhandels, abordarà els reptes del sector en un moment de grans canvis sectorials i socials.

Nascut a Wuppertal (Alemanya) té un màster en Economia. Ha treballat durant més de 20 anys en diverses empreses del grup editorial Georg von Holtzbrinck. El 2002 va ser nomentat director comercial de l’editorial Kindler (Berlín) i de 2004 a 2008 fou director general de l’empresa de solucions editorials Hanseatische Gesellschaft für Verlagsservice (HGV). El 2008 va passar a ser director comercial de l’editorial Rowohlt de Reinbek i Berlín. Des de 2016 fins al 2020 fou, a més, director d’operacions del grup editorial Holtzbrinck Buchverlage. També és vicepresident del comitè d’editors de l’Associació Alemanya d’Editors i Llibreters (Börsenverein). Des de 2017 participa a la FEP de l’European Publishers Association i en va ser elegit president el 2020. Peter Kraus vom Cleff esdevindrà el nou cap executiu de la Börsenverein a partir de l’1 de gener de 2022.

La conferència inaugural tindrà lloc el proper dilluns 6 de setembre a les 18.30h!