Bookwire Espanya i Dosdoce.com han analitzat les vendes anuals del voltant de 840 segells editorials en llengua espanyola per a les quals Bookwire Espanya s’encarrega de la distribució internacional de les seves ebooks, audiollibres i catàlegs d’impressió sota demanda , així com altres serveis de producció i màrqueting.

L’informe conclou que mercat digital a les regions de parla hispana continua desenvolupant-se de manera molt positiva, i les vendes d’ebooks i audiollibres mostren un creixement impressionant.

Per obtenir una visió detallada del desenvolupament actual del mercat espanyol d’ebooks i audiollibres, ja pots descarregar el 7è Informe Bookwire.es 2021.

A més de les idees més innovadores, en ell, per primera vegada, trobaràs anàlisi i tendències de diverses veus reconegudes de la indústria editorial.

Informe_Bookwire_Dosdoce_Evolucion_Digital_2021

• Pots descarregar Informe Bookwire aquí