Publicació de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) de 330 pàgines.

L’Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018 està estructurat en tres apartats. La primera part es dedica al marc general de la comunicació a Catalunya, amb sis capítols sobre temes transversals (els espais comunicatius i la llengua; les polítiques de comunicació; l’economia i el finançament de la comunicació; l’entorn tecnològic; els drets audiovisuals i el servei públic, i la recerca en comunicació). La segona part se centra en la situació dels mitjans i la indústria de la comunicació i la cultura (la premsa, la ràdio, la televisió, el cinema, el llibre, la música i el videojoc). La tercera part es concep com un espai de reflexió sobre els reptes del bienni (el procés català i l’impacte del big data i del fenomen de les fake news). L’obra es tanca amb un epíleg on es fa una reflexió sobre l’estat de la comunicació a Catalunya. Amb aquest volum l’Informe de la comunicació a Catalunya arriba a la seva desena edició.

Enllaços a totes les deu edicions d’aquest informe que s’han publicat des de l’any 2000 fins ara:

2021_Les_deu_edicions_Informe

  • Pots descarregar-te les deu edicions de l’informe aquí