932 155 091 | info@gremieditors.cat
Кракен даркнет кракен даркнет Blacksprut Blacksprut Кракен ссылка кракен ссылка

2a edició del curs, “Vols aprendre Instagram ADS per fer campanyes de publicitat efectives?” (CURS FINALITZAT)

El Gremi d’Editors de Catalunya organitza la 2a edició del curs de formació bonificada, “Instagram ADS, campanyes de publicitat efectives”, de dues hores de durada, i que tindrà lloc a través de l’aula virtual ZOOM.

Dades del curs:

• Durada: 2 hores
  • Periodicitat: Una sessió de 2 hores
  • Dates: Dijous 29 d’abril
  • Horari: De 9.30h a 11.30h

Objectius:

Aprendre a fer una campanya de publicitat a Instagram efectiva i rendible. Instagram ADS és una eina amb la que guanyaràs visibilitat i tindràs un ventall més ampli per promocionar el teu producte.

Aprendràs a crear publicitat efectiva en els diferents formats que ens ofereix la plataforma i com aconseguir els objectius que et proposis.

Els retocs constants de l’algoritme a Instagram redueixen la nostra visibilitat, la publicitat s’està convertint en una eina quasi imprescindible per arribar al nostre públic objectiu.

Programa:

1. Com és l’estructura d’un anunci: Objectiu, audiència, contingut i pressupost.

2. Els punts claus per una bona estratègia publicitària.

3. Definir els objectius de la nostra publicitat.

4. Quins són els diferents formats de publicitat a Instagram.

5. Com fer un anunci pas a pas des d’Instagram.

6. Diferències amb el gestor d’anuncis de Facebook.

7. Què hem d’evitar en publicitat.

8. Eines per crear el contingut dels nostres anuncis.

Preus:

• Import associat: 32 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
  • Import no associat: 50 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Docent:

Monica-UrrutiaMònica Urrútia Azcón, experta en comunicació en xarxes socials i continguts multimèdia. Dinamitzadora de comunitats i creació d’estratègies digitals. Formació en xarxes socials des de 2010. Dona classes magistrals en universitats. Imparteix formacions online i presencials orientades a descobrir el potencial de les xarxes socials com a eina de transformació, innovació i cooperació.

Instruccions de connexió:

Utilitzarem la plataforma ZOOM Cloud Meetings, que és una aplicació gratuïta de videotrucada que es descarrega pel mòbil (Apple Store / Google Play) i també per l’ordinador o tauleta. Aquesta aplicació l’haureu de descarregar per tenir accés al servei.

Abans de l’inici del curs us farem arribar al correu electrònic que ens hagueu facilitat, un enllaç directe per connectar a la formació online, també una ID i una contrasenya per si connecteu directament a Zoom. Comproveu els requisits del sistema (àudio i vídeo) per evitar problemes de connexió. Connecteu-vos quan rebeu les instruccions, 5 minuts abans de l’inici, per comprovar que tot funciona correctament.

Funcionament de les classes:

• S’iniciarà la sessió amb puntualitat
  • Posteriorment rebreu la presentació del curs

Inscriu-te!

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al “Instagram ADS, campanyes de publicitat efectives”: FORMULARI

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb la Fundació Tripartita, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat

2021-05-10T07:50:18+00:007 abril, 2021|Categories: Cursos, Formació Bonificada|Tags: , , |
Informació destacada