Estand col·lectiu del Gremi a LIBER 2018

Estand col·lectiu del Gremi d’Editors de Catalunya a LIBER 2018

Enguany la 38a edició de LIBER 2020 se celebrarà del 7 al 9 d’octubre a Fira de Barcelona (recinte Gran Via, pavelló 1).

Per la informació que tenim per part de Fira de Barcelona, LIBER estaria regulat per un manual que està preparant l’organització firal en funció de la normativa sanitària, sense que prevegin cap problema.

Com és habitual, el Gremi d’Editors de Catalunya ha previst un estand col·lectiu que posa a disposició dels associats i que serà compartit amb l’Ajuntament de Barcelona i amb l’ICEC, com l’any 2018 quan LIBER es va celebrar a Barcelona.

Estem treballant en el disseny de l’estand per tal de facilitar la presència del màxim nombre d’editors i intentarem mantenir els mateixos preus que el 2018 a Barcelona.

Hem fixat un import de 250 euros en concepte de pre-reserva de mòdul, import que es restarà de la factura final una vegada es fixi el preu de la modalitat de participació.

El termini per participar dins de l’estand col·lectiu del Gremi ha finalitzat. En el cas que estigueu interessats, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi a través del correu electrònic info@gremieditors.cat

Modalitat de participació:

Un mòdul per exposició de llibres amb una taula i cadires d’ús exclusiu

• El mòdul estarà identificat amb el nom
  • La taula serà d’ús exclusiu de cada empresa
  • Encara no podem facilitar les dimensions dels mòduls ni el nombre de prestatgeries

Si dues empreses es posen d’acord en compartir mòdul, les considerarem com a co-expositores a tots els efectes. En aquest cas en el formulari han de constar el nom de les dues empreses i cada una abonarà 250 euros en concepte de reserva de mòdul.

L’estand està subvencionat, en part, per CEDRO per la qual cosa és imprescindible ser soci d’aquesta entitat per poder participar dins de l’estand col·lectiu del Gremi d’Editors de Catalunya

Inscripcions:

Les empreses interessades en participar-hi han d’emplenar el formulariabans del dia 2 de juny!

• FORMULARI

Després d’aquesta data, des de la Secretaria del Gremi d’Editors de Catalunya, facilitarem els formularis per a la inscripció de l’empresa a la fira com a co-expositor i la seva inserció al catàleg firal.

En el cas que finalment LIBER no pugui celebrar-se, es retornaria l’import abonat en concepte de reserva de mòdul dins de l’estand col·lectiu del Gremi d’Editors de Catalunya.

Per qualsevol aclariment podeu posar-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi d’Editors de Catalunya:

· Telèfon: 685 515 912
· Correu-e: info@gremieditors.cat