El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació  “Advanced Language and skills for international business”,  que tindrà lloc a les seves instal·lacions i amb docents natius amb una àmplia i reconeguda experiència en el món empresarial.

Objectius:

Donar al participant les eines per a la construcció d’un discurs segur, fluid i precís en les converses mantingudes amb col·laboradors, proveïdors i clients de l’organització a nivell internacional.  Desenvolupar i afinar les habilitats de comunicació en negociacions, reunions i en les comunicacions que es derivin d’aquestes trobades.

Cada sessió inclou una secció enfocada a treballar la gramàtica corresponent al nivell. El format està basat en converses de les situacions que us podeu trobar en el dia a dia de la feina de l’editorial.

Format del curs:

Les classes tindran un màxim de 8 persones amb un nivell equivalent. Els alumnes que no hagin participat en programes anteriors, hauran de realitzar una prova de nivell. Aquesta prova es realitzarà onlineLes proves es realitzaran al mes d’abril.

Pot passar que, per acabar d’afinar la composició dels grups, calgui fer un breu test d’expressió oral a algun participant. Si fos així, la prova d’expressió oral consistiria en una breu conversa telefònica (5’-7’).

Programa:

1. Meetings
  • Leading and participating in internacional meetings
  • Problem solving
    • Introducing the problem
    • Focusing the discussion
    • Making decisions
    • Closing the discussion
  • Discussing different issues/tricky points
  • Brainstorming
    2. Introduction to negotiations (NG1)

• Relationship building
    • Starting a negotation
    • Stating positions
    • Talking about prices and conditions
    • Bargaining
    • Accepting
    • Rejecting
    • Making concessions
    • Closing the deal
  1. Advanced emails
  2. Making intervieews (authors, editors,…)
  3. Industry Trends – Present and future of publishing

PROGRAMA EN PDF

Dades del curs:

• Durada: 30  hores
  • Periodicitat: 10 sessions de 3 hores
  • Dates: des del dimarts 5 de maig al dimarts 14 de juliol de 2020 (ambdós inclosos). El 23/06/2020 no hi haurà sessió.
  • Horari: de 15.30h a 18.30h

Preus:

• Import associat: 450 euros (bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
  • Import no associat: 563 euros (bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Inscriu-te!

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al “Advanced Language and skills for international business: FORMULARI

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb la Fundació Tripartita, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat