La 28ª Feria Internacional del Libro de La Habana (Cuba) tindrà lloc del 7 al 17 de febrer de 2019, en la seu del Parque Histórico Militar, San Carlos de La Cabaña.

El termini per a la presentació de sol·licituds d’aquesta convocatòria ha finalitzat.

La fira estarà dedicada al 60 aniversari de la Revolució Cubana i rebrà com a país invitat d’honor Algèria. També es retrà un homenatge a l’obra de l’escriptor cubà i Premi Nacional de Literatura, Eduardo Heras León.

Els interessats en participar en aquesta fira han de comunicar-ho per correu electrònic a la Federación de Gremios de Editores de España abans del 9 de novembre indicant nom de l’empresa, adreça postal, telèfon, correu electrònic i persona de contacte.

També a La Habana, del 4 al 8 de febrer, tindrà lloc el 16º Congreso Internacional de Pedagogia 2019 «Encuentro Internacional por la Unidad de los Educadores», organitzat pel Ministerio de Educación de la República de Cuba i el Palacio de Convenciones de La Habana.

Més informació: www.pedagogiacuba.com