Curs bonificat Inbound MarketingEl Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació bonificada, “Els avantatges que proporciona l’Inbound Marketing,  de quatre hores de durada, i que tindrà lloc a les seves instal·lacions. El curs es farà els dimecres 14 a la tarda, de 16 a 20 hores i l’impartirà Sergi Larripa.

Dades del curs:

• Durada: 4  hores
  • Periodicitat: Una sessió de 4 hores
  • Dates: Dimecres 16 de novembre
  • Horari: de 16.00h a 20.00h

Objectius:

Inbound Marketing es compon d’una sèrie de tècniques de captació de clients de forma no invasiva. Et mostrarem com pots obtenir bons resultats a mig  termini i li treguis el màxim rendiment al Màrqueting Digital i puguis vendre més.

Programa:

La última tendència del MKT Digital: l’Inbound Marketing, què és? Com treure-li partit?

1. Què és?
  2. Mk atraccion vs inbound
  3. Del target al Buyer persona
  4. El seller persona