CCMAUs comuniquem que l’Institut Català de les Empreses Culturals, l’Associació d’Editors en Llengua Catalana i el Gremi, han arribat a un acord amb la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals per tal que els nostres agremiats puguin publicitar en els seus mitjans amb descomptes especials. Les tarifes que ofereixen seran vigents fins a setembre de 2019.

A continuació es detallen les diferents modalitats.

PAQUET A – Televisió + ràdio + online (espots i falques 20’’)
106 espots / 51 falques / 165.000 impressions

PAQUET B – Televisió + online (espots 15’’)
106 espots / 165.000 impressions

PAQUET C – Televisió (espots 15’’)
106 espots

PAQUET D – Ràdio + online (falques 15’’)
51 espots / 165.000 impressions

PAQUET E – Ràdio (falques 15’’)
Dues opcions: 51 falques / 25 falques

PAQUET F – Online
165.000 impressions

Condicions contractuals:

• Subjectes a disponibilitat.
  • El preu no inclou l’IVA, ni la producció de l’espot ni la producció dels materials digitals. El contractant haurà de proveir l’espot i els materials digitals en els formats i en la forma d’entrega que la CCMA estipuli.
  • Qualsevol dels paquets es podrà convertir en format 10’’, 15’’ i 20’’ amb l’ajustament de l’import que correspongui.

Els interessats han d’enviar un correu electrònic a especificant la petició a: