Recordem que aquest és un servei de consultes gratuït per a les empreses agremiades. Cal identificar-se en el moment de fer-los les consultes. El servei dels assessors té determinades limitacions que podeu consultar al Gremi. Totes les consultes són evacuades amb un marge màxim de 48 hores i la gran majoria (més del 70%) en menys de 24 hores.

• Assessoria fiscal, a càrrec de Durán-Sindreu, Asesores Legales y Tributarios, S.L.P.

LOGO DURAN SINDREUEls seus serveis en aquesta matèria estan clarament enfocats a l’optimització de la càrrega fiscal dins de les alternatives que ofereix la normativa tributària vigent en cada moment, aportant el coneixement i l’experiència necessaris per afrontar amb garanties la sempre complexa i canviant normativa fiscal.

Més informació AQUÍ

• Assessoria jurídica i de propietat intel·lectual, a càrrec de Bufet Calsamiglia

Bufet CalsamigliaEl servei inclou l’assessorament, la resposta puntual a consultes i la redacció de clàusules contractuals, cartes, requeriment o burofaxos.  En alguna situació singular, i quan es tracta de petites editorials, el bufet també ha arribat a gestionar i negociar directament, representant l’editor, amb l’altra part per resoldre un conflicte.

• Assessoria laboral, a càrrec d’Ortega-Condomines Abogados

Ortega-Condomines AbogadosL’assessorament a les empreses agremiades és doble: per una banda, i des del punt de vista general, mitjançant Circulars Laborals que periòdicament emet aquest despatx comentant les disposicions que es promulguen o qüestions concretes d’especial interès. I, d’altra banda, assessorant directament a les empreses, a través de visites al seu despatx, per telèfon o mitjançant correu electrònic, sobre les diverses matèries que conformen aquesta assessoria.

Més informació AQUÍ

• Assessoria en Recursos Humans, a càrrec de Growth & Talent, S.L. Human Development Consulting

♣ Growth & Talent, S.L. Human Development ConsultingEmpresa de consultoria estratègica de RRHH, especialitzada en el sector Cultural, que ajuda a les persones i a les empreses a cercar i a implementar solucions d’alt impacte i valor afegit.